مدیر کل کمیته امداد استان گلستان:

مدیر کل کمیته امداد ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد تحت پوشش این نهاد را الویت اصلی این نهاد خواند و افزود: با وجودیکه توانمد سازی افراد تحت پوشش در این نهاد انجام می شود اما تعداد دریافتی باعث آمار زیادی از افراد تحت پوشش در استان شده است.

پرداخت مستمری مدد جویان قبل از واریز حقوق کارمندان کمیته امداد انجام می شود

به گزارش گلستان24؛به نقل از دانشجوسلام؛ مدیرکل کمیته امداد استان در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص محرومیت زدایی در کمیته امداد گفت: اینکه تعداد نیازمندان و فقر در جامعه زیاد است بستگی به عوامل مختلفی از جمله طلاق،گرانی و تورم،اعتیاد و.. داره که کمیته امداد برای رفع محرومیت تمام این گروهها ورد شده است.

امان الله حسین پور افزود: با وجودیکه توانمند سازی در کمیته امداد انجام می شود اما متاسفانه به علت عوامل متعددی که بیان شد ورودی های ما در کمیته اماد زیاد می باشد.

وی ادامه داد: هر ساله  نزدیک به ۶هزار نفر تواانمند می شوند و از به خودکفایی می رسند اما متاسفانه  همزمان ۱۲ هزار ورودی داریم .

مدیر کل کمیته امداد گفت: در استان گلستان نزدیک به هزار و دویست و شصت نفر دانشجو و طلبه تحت حمایت این نهاد هستند که با توجه به افزایش سه برابری اشتغال تلاش می شود این فارغ التحصیلان بتوانند شغل ایجاد کنند.

امان پور تصریح کرد: قرار است معادل مستمری خانواده های تحت پوشش به آنان تا یک هفته دیگر عیدی پرداخت شود.

وی گفت: امسال ۶۰میلیارد تومان برای اشتغال در نظر گرفته شده که ۴۷۰۰نفر در مراکز  فنی و حرفه ای آموزش دیده اند.

مدیرکل کمیته امداد افزود: مردم در سال جاری سه برابر سال گذشته به این نهاد کمک کرده اند که تمام این کمکها در استان و برای مددجویان استانی هزینه می شود.

وی بیان کرد: به هیچ وجه کمکهای مردمی در امور تشکیلاتی و در سایر استان هزینه نمیشود.

حسین پور گفت: یکی از الویتهای من در کمیته امداد پرداخت به موقع مستمری مددجویان است و تا زمانی که هزینه مددجویان پرداخت نشود حقوق پرسنل این اداره پرداخت نمی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار