فرمانده انتظامی استان با تاکید بر تقویت توان عملیاتی و انتظامی پلیس در طرح نوروزی گفت: احساس امنیت و آرامش، ارمغان نوروزی پلیس خدمتگزار به مردم است.

امنیت و آرامش، ارمغان نوروزی پلیس به مردم / افزایش 43 درصدی کشف موادمخدر

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع کارکنان انتظامی استان با تقدیر از تلاش ها و زحمات کارکنان در راستای انجام ماموریت ها و ارائه خدمات شایسته به مردم در طول سال گفت: خدمت به مردم یک فرصت است و همه ما تلاش می کنیم در کسب رضایت مردم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی سال 96 را سالی پر فراز و نشیب و سالی پر از موفقیت برای نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: در این سال شاخصه های امنیتی در استان ارتقاء یافته و توطئه دشمن در قالب اغتشاشات و نا آرامی ها  با تدبیر، سرکوب و  در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماند.

فرمانده انتظامی گلستان صلابت، اقتدار و هوشمندی را رمز موفقیت پلیس در حوادث دی ماه عنوان کرد و گفت: با این تدبیر هوشمندانه برگ زرین دیگری به افتخارات ناجا در دفتر نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده شد.

وی با تاکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در آستانه تعطیلات سال جدید از آمادگی اجرای این طرح خبر داد و گفت: احساس امنیت و آرامش خاطر، ارمغان پلیس به مسافران نوروزی خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به موفقیت های انتظامی استان در حوزه های مختلف در سال جاری تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته میزان وقوع تصادفات درون شهری 10 درصد کاهش یافته است .

فرمانده انتظامی گلستان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت کارکنان انتظامی و مشارکت مردم، نوروزی شاد برای مسافران و شهروندان رقم بزنیم.


انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار