سامانه حمل و نقل هوشمند تاچ سی امروز از شروع به کار خود در استان گلستان خبر داد.

تاکسی اینترنتی تاچ سی در گرگان فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش گلستان24؛سامانه حمل و نقل هوشمند تاچ سی امروز از شروع به کار خود در استان گلستان خبر داد.

احسان صفار خراسانی رئیس هیات مدیره این شرکت افزود خوشحالیم که تا امروز در شهر هایی که رقبا نیز حضور داشته اند با تمرکز بر کیفیت و امنیت  تاچ سی خدماتی در شان هم میهنان ارائه داده ایم. شرکت حمل و نقل و دانش بنیان تاچسی از تابستان گذشته با ارائه سرویس درخواست خودرو سواری فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده و از مرداد ماه گذشته در یزد و پس از آن در اهواز و بیرجند نیز فعالیت داشته که با استقبال هم میهنان عزیز در این شهرها روبرو شده است بنابراین شهر زیبای گرگان پنجمین مقصد تاچ سی میباشد که مردم عزیز این شهر از امروز میتوانند از سرویس تاچ سی استفاده نمایند.

 صفار خراسانی با ذکر برخی از ویژگیهای متمایز نرم افزار تاچ سی که برای اولین بار در ایران توسط این اپلیکیشن ارائه گردیده افزود: "به عنوان مثال تاچ سی اولین شرکت تاکسی اینترنتی در ایران بوده است که سرویس های بانوان و تشریفات را در آغاز فعالیت خود در مشهد ارائه میداد. از قابلیت های منحصر بفرد تاچ سی در سرویس تشریفات این است که سامانه امکان انتخاب خودرو را به مشتریان تاچ سی میدهد و این موضوع استفاده از سرویس تشریفات را بسیار جذاب میکند و کاربران میتواند از خودروهای لوکس از قبیل بنز و بی ام و آخرین مدل تا خودروهای لوکس عادی را حتی برای تاریخ های آینده رزرو نمایند. ضمنا سرویس جدیدی با عنوان کامفورت در تاچ سی بزودی به بهره برداری میرسد که کاربران از طریق آن خدمات ویژه ای با تکیه بر امنیت و کیفیت  دریافت خواهند کرد.

شهاب سرهنگی مدیر عامل تاچ سی نیز با تاکید بر اینکه مجوز فعالیت این شرکت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده است افزود این موضوع امکان ایجاد نمایندگی در سراسر کشور فراهم میکند. ضمنا با توجه به اینکه تاچ سی تنها شرکتی است که سیستم توزیع سفر به آژانس های تاکسی تلفنی را نیز در برنامه خود دیده است اطمینان خاطر داد که تاکسی تلفنی ها با این امکان تاچ سی میتوانند کسب و کار خود را رونق داده و با عضویت رانندگان خود در این سامانه تعداد سفرهای خود را تا 50 درصد افزایش دهند بنابراین تاچ سی موجب رونق و رشد کسب و کارهای سنتی نیز خواهد شد.

وی اضافه کرد یکی از مهمترین شاخصه های تاچ سی روش های متمایز این سامانه برای جذب رانندگان میباشد، چراکه آموزش و آماده سازی یک راننده برای شروع فعالیت حدود 10 روز زمان میبرد و تاچ سی تنها سامانه ای است که تاچ سی به هیچ عنوان امنیت مسافران و کیفیت خدمات خود را فدای کمیت و افزایش سریع تعداد رانندگان نمیکند و کاربران این سامانه میتوانند سفرهای خود را با آرامش کامل در سامانه تاچ سی انجام دهند.

ضیاملکی مدیر استان گلستان تاچ سی با اشاره به قیمت های مناسب خدمات این سامانه رزرو تاکسی  در گرگان افزود این شرکت حدود 30 درصد ارزانتر خدمات خود را ارائه مینماید و شهروندان گرگان میتوانند با کد تخفیف GORGAN اولین سفر خود را رایگان در این شهر انجام دهند، در ادامه ضیاملکی از هفته رایگان تاچ سی در شهر گرگان خبر داد و اعلام کرد به مناسبت شروع به کار تاچ سی در گرگان  از شنبه 19 اسفند به مدت یک هفته کلیه سفرها در این شهر با کد تخفیفی که در شبکه های اجتماعی تاچ سی اعلام خواهد شد رایگان انجام میگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار