مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان گلستان گفت: سرمایه‌گذاری به استان دعوت کردیم که هشت دستگاه پل عابرپیاده در محورهای استان گلستان نصب شود

نصب 8 دستگاه پل عابر پیاده در محورهای گلستان

به گزارش گلستان24؛مهدی میقانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: هشت دستگاه پل عابر پیاده در محورهای استان گلستان راه‌اندازی خواهد شد.

وی درخصوص احداث پل‌های عابر پیاده در محورهای استان گلستان تصریح کرد: پل‌های عابر پیاده بسیاری را در سطح استان گلستان نصب کردیم و اکنون از یک سرمایه‌گذاری دعوت کردیم که احداث هشت پل در سطح استان گلستان در محورهایی که مدنظر ما است و همچنین در مکان‌هایی که سرمایه‌گذار می‌خواهد تبلیغات صورت گیرد قرارداد منعقد شد تا هشت پل در سطح استان گلستان راه‌اندازی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان گلستان درخصوص جاده جنگل گلستان ابراز کرد: گاهی اوقات در راستای نگهداری جاده‌ها، خودمان آسیب‌هایی در فصل زمستان به جاده‌ها وارد می‌کنیم از جمله نمک پاشی در سطح جاده‌ها باعث تخریب آسفالت جاده‌ها می‌شود.

میقانی با بیان اینکه وجود بادهای سنگین توسط کامیون‌ها سبب تخریب قسمتی از جاده می‌شود، خاطرنشان کرد: در برخی مسیرها که بادهای اضافه‌ای از سوی کامیون‌ها صورت می‌گیرد و باد جابه جا می‌شود باعث تخریب قسمتی از جاده می‌شود ولی به منظور تسهیل رفت و آمد اتومبیل‌ها در جاده‌ها و ایمن رانندگی کردن رانندگان در فصل زمستان مجبور هستیم این کار را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه چارت تشکیلاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان گلستان 264 نفر است، خاطرنشان کرد: چارت تشکیلاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان گلستان 264 نفر است اما نیروهایی که در این اداره مشغول به فعالیت هستند 465 نفر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان گلستان با تاکید بر اینکه در این اداره نیروهای مازاد مشغول به فعالیت هستند، اذعان کرد: براساس چارت تشکیلاتی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قریب به 200 نفر نیروی مازاد در این اداره وجود دارد که از سنوات گذشته این نیروها تحت عنوان نیروهای شرکتی جذب شدند.

 میقانی با بیان اینکه نیروهای شرکتی در خط مقدم کارهای ما در حال خدمت‌رسانی هستند، ابراز کرد: نیروهای شرکتی در خط مقدم کارهای ما در حال خدمت‌رسانی هستند باید درک متقابلی همه ما نسبت به این موضوع داشته باشیم.

در خصوص بستن زنجیرچرخ در جاده‌ها به رانندگان توصیه کرد و گفت: رانندگان در این چند روز فصل زمستان که برودت هوا وجود دارد از سفرهای غیرضروری به محورهای کوهستانی اجتناب کنند و در صورتی که نمی‌توانند سفر خود را کنسل کنند با رعایت نکات ایمنی و بستن زنجیرچرخ سفر ایمنی را تجربه کنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار