حجت الاسلام و المسلمین محمد پوراسد، در پاسخ به گلستان24:

صداقت دولت یکی از راه های تحقق شعار امسال است. دولت نباید هیچ موضوعی را از مردم پنهان کند، بلکه باید آشکارا آن چه رخ می دهد را با ملت در میان بگذارد.

صداقت دولت، راه تحقق همدلی و هم زبانی ملت و دولت خواهد بود

حجت الاسلام و المسلمین محمد پوراسد، معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آق قلا، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24: با اعتقاد به این که منظور حضرت آقا از انتخاب شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت، تفاهم کاری بین ملت و دولت و همچنین کمک و پشتیبانی مردم از دولت است.

وی ادامه می دهد: دولت و ملت باید در پیش برد اهداف انقلاب و نظام و کم کردن آثار تحریم و دشمنی هایی که  دشمن در جامعه ما انجام می دهد با هم تعامل داشته باشند. به گونه ای این راه نفوذ را ببندد که دشمن هیچ روزنه ای برای نفوذ در دولت و ملت پیدا نکند تا بخواهد به وسیله حربه ای مثل تحریم، یک شکاف بین دولت و مردم ایجاد کند.

پوراسد معتقد است که دولت باید خدمات خودش را نسبت به مردم انجام دهد . ملت نسبت به دولت رفتار خوش بینانه ای داشته باشند و کمک کنند دولت به اهدافش دست پیدا کند.

همدلی و همزبانی ملت و دولت

وی با اعتقاد به این که یک اصل مهم برای تحقق همدلی و همزبانی در سال 94 بین دولت و ملت، تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه است، می گوید: با توجه به آن چه که در نتایج مذاکرات می بینیم، به نظر من بهترین راه همدلی و همزبانی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام پوراسد، تاکید می کند که ملت باید به دولت کمک کند و بازوان دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی باشد. می توان گفت این موضوع خود می تواند موجب همدلی و هم زبانی بین دولت و ملت باشد.

وی معتقد است که برای تحقق این شعار، مسئولین باید کار خود را درست انجام دهند و خود را جدای از مردم نبینند. در این صورت مشکلات خیلی ساده تر حل خواهد شد. مسئولینی که این گونه فکر نمی کنند، یکی از موانع تحقق شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت هستند.

پوراسد در ادامه می گوید: دشمن از اول انقلاب تا به امروز، کار های زیادی انجام داده است تا بین دولت و ملت فاصله ایجاد کند. دسیسه ها و فتنه های مختلف و ناراضی جلوه دادن مردم، از این دسته از کار ها است. این هوشیاری و بصیرت مردم را می طلبد تا فرق بین دوست و دشمن را بشناسند و موانع ایجاد همدلی و همزبانی  رابه روی دشمن ببندند.

دولت تدبیر و امید

وی می گوید: از اول انقلاب فتنه هایی داشتیم که خود با جمع شدن زیر پرچم انقلاب، توانستند موانع را پشت سر بگذارند و انشاالله در آینده هم همین طور خواهد بود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حوزه آق قلا، عدم صداقت دولت را یکی از موانع تحقق این شعار می داند. وی می گوید: اگر دولت صداقت داشته باشد، در این زمینه مشکلی نداریم. آن چه که بوجود می آید دولت باید بدون پنهان سازی، به صورت آشکار با مردم در میان بگذارد.

ارسال نظر

آخرین اخبار