گرگانیها فرماندار اشرافی نمی خواهند؛

مردم چطور باور کنند که فرماندار شهرشان ویلایی غیرقانونی و غیر مجاز ساخته است ، ریش و سبیلش را تیغ زده و آستین کوتاه دور می زند ، دو تا اتومبیل جنسیس و هیوندا دارد که روی هم یک میلیارد و 500 میلیون تومان می ارزد.

انتصاب فرماندار با خوی اشرافیگری مغایر با دستورات رهبر انقلاب است / فرماندار ناقض قانون بدرد گرگان نمی خورد / مسئولی که دو تا ماشینش یک و نیم میلیارد بیارزد، نمی خواهیم

به گزارش گلستان 24 ؛ انتصاب فرماندار گرگان به روزهای سرنوشت ساز خود نزدیک می شود ، گفته می شود یک عنصر افراطی گزینه نهایی فرمانداری گرگان است اما در روزهای گذشته بعد از مطرح شدن نام وی اکثر مردم گرگان ، کارشناسان مسائل سیاسی ، جریان های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب و اکثر دلسوزان انقلاب اسلامی از این انتخاب ناامید ، مایوس و سرخورده شده اند .

شاید اکثر منتقدین به مواضع سیاسی این فرد که برگرفته از یک تفکر "اسلام غیر فقاهتی" مانند عبدالکریم سروش ، محسن کدیور و عبدالعلی بازرگان باشد ، انتقاد دارند ، تفکری که اسلام سیاسی امام خمینی (ره) را قبول ندارد و به خروج دین از حوزه سیاست وابسته است ، طبعا چنین تفکر سکولاریستی به انقلاب اسلامی ضررهای زیادی خواهد زد .

اما مروری به سبک زندگی این فرد البته آن بخش که عمومیت داشته و در منظر عموم قرار دارد ، نشان از یک زندگی اشرافی گری دارد که با آرمانهای انقلاب اسلامی ، امام راحل و مقام معظم رهبری همخوانی نداشته و معلوم نیست که این انتخاب چطور در سر استاندار و برخی نمایندگان دخیل در این انتخاب شکل گرفته است ، مسئولان و نمایندگانی که لق لقه زبانشان آرمانهای امام و نیازهای مردم است اما در عمل دنبال زد و بندهای خودشان هستند .

 

در حالیکه امام راحل بارها تاکید کردند که نگذارید این انقلاب دست نااهلان و نامحرمان بیفتد ، گویا استاندار و عوامل دخیل در این انتصاب اصلا به توصیه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دقت و تاکیدی ندارند و جالب تر اینکه بنام اسلام و انقلاب چنین افرادی منصوب می شوند که این موارد باعث عدم اعتماد مردم به نظام شده است .

امروز مردمی که تحت عنوان پابرهنه ، مستضعف و وارثان اصلی زمین انقلاب کرده اند و معتقدند انقلاب اسلامی زمینه ظهور مهدی (عج) است و در این راه خونشان در مرزهای ایران و مرزهای اسلامی در سوریه و عراق و ... ریخته می شود ، چطور می توانند باور کنند که فرماندار شهرشان ویلایی داشته باشد که غیرقانونی و غیر مجاز ساخته شده است ، ریش و سبیلش را تیغ می زند و آستین کوتاه دور می زند ، دو تا اتومبیل دارد ( جنسیس و هیوندا ) که روی هم یک میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد .

آقای سید مناف هاشمی ! استاندار گلستان !

کار به مواضع سیاسی این فرد نداریم هر چند که با خط اصیل انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده زاویه دارد ، اما این فرد با این سبک زندگی و خوی اشرافیگری ، چطور می تواند به این مردم خدمت کند .

کسی که تاکنون طعم فقر ، بیکاری ، نداری ، پیاده بودن ، گرسنه خوابیدن ، گرانی و دهها معضل این کشور ( که مردم بیچاره شبانه روز با آن درگیر هستند) را نچشیده چطور می تواند فرماندار خوبی برای این نظام و این انقلاب و این مردمی باشد که در همه راهپیمایی ها و تجمعات طرفدار نظام حضور داشته اند.

 

اینقدر در این زمینه حرف و حدیث زیاد است که آدم شک می کند از این همه اصرار برای انتصاب این فرد ، که واقعا آیا استاندار ، معاونین و نمایندگان استان اصلا برایشان این چیزها مهم نیست ؟ آیا با انتصاب افراد ضعیف می خواهیم عملیات ضربه زدن به نظام را تکمیل کنیم ؟ واقعا قحط الرجال است ؟

چطور می شود فردی که خودش قانون را رعایت نمی کند و در محدوده کشاورزی ویلاسازی می کند بتواند سکاندار و مجری قانون شهر شود ، مردم چطور زیر بیرق اینگونه مدیران سینه بزنند ، چه توقعی از مردم دارید که با دیدن این صحنه ها خودشان را کنترل کنند ، دارید می بینید که روحیه مردم به دلیل اختلاس ها و عملکرد ضعیف مدیران به مرزهای طغیان رسیده ، پس چرا سعی دارید با این انتصاب ضعیف و بی حساب ، به روند بی اعتمادی پیش آمده کمک کنید .

photo 2018 03 06 22 24 06

انتهای پیام /

منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار