رئیس گروه سلامت محیط استان گلستان بیان کرد

رئیس گروه سلامت محیط گلستان از اجرای طرح سلامت نوروزی از پانزدهم اسفندماه و با فعالیت 116 اکیپ بازرسی در سطح استان خبر داد.

فعالیت 116 اکیپ بازرسی در طرح سلامت نوروزی

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمد علوی‌نیا امروز  اظهار کرد: هر ساله در سطح کشور از جمله استان گلستان طرح سلامت نوروزی از اول اسفندماه تا پانزدهم فروردین سال جدید برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که برنامه بهداشت محیط از برنامه دیگر ارگان‎ها متفاوت‎تر است هر ساله طرح سلامت نوروزی زودتر آغاز به کار می‎کند با این وجود امسال این طرح در گلستان از پانزدهم اسفندماه شروع می‎شود.

رئیس گروه سلامت محیط  گلستان خاطرنشان کرد: بعد نظارتی ما شامل دو بخش، مهمانانی که وارد استان می‎شوند و دیگری مربوط به هم‌استانی‎های خودمان می‎باشد از این رو در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی 16 اکیپ نظارتی در روز، 116 اکیپ بازرسی و 136 بازرس در سطح استان فعالیت می‌کنند.

علوی نیا با بیان اینکه در طرح سلامت نوروزی تمامی مراکز تهیه و توزیع غذا در سطح استان،رستوران‎های بین راهی، کنترل کیفی آب آشامیدنی در تفرجگاه‌ها مورد بازرسی قرار می‎گیرند، افزود: در کنار این نظارت‎ها و بازرسی‎ها، مردم هم باید آگاهی خود را افزایش دهند تا سفری سرشار از خوشی و راحتی را داشته باشند در واقع در بعد آموزش اقدامات زیادی انجام شده و از مردم درخواست می‎کنیم به این آموزش‎ها نیز توجه داشته باشند.

وی اذعان کرد: مردم در صورت مشاهد تخلف واحد صنفی در خصوص عدم رعایت موازین بهداشت می‎توانند با سامانه 190 تماس بگیرند این سامانه مستقیمأ به وزارتخانه متصل است و شکایت افراد در اسرع زمان پیگیری می‎شود.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار