معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد را یک کار فرهنگی دانست و تاکید کرد: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تهدیدات فرهنگی دشمنان را شناسایی کنند.

کانون های فرهنگی هنری مساجد تهدیدات فرهنگی دشمنان را شناسایی کنند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت الاسلام نورعلی دیلم، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، شب گذشته (16 اسفند) در مراسم تجلیل از ائمه جماعات، مدیران، رابطین و فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان در مسجد جامع مینودشت گفت: هر پدیده ای مرکب از دو چیز است یکی وجود و هستی آن و دوم ماهیت و چیستی.

وی با بیان اینکه یکی از پدیده انقلاب ها، انقلاب جمهوری اسلامی ایران است که در سال 57 به پیروزی رسید، افزود: برخی معتقدند که انقلاب اسلامی ایران اقتصادی و برخی هم معتقدند سیاسی بودند اما انقلاب اسلامی ایران هم برای اقتصاد، سیاست، ایدئولوژی و دین بود.

حجت الاسلام دیلم تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تک بعدی نبود و عامل اسلام بود و همه آمدند که دین اسلام دوباره احیا شود و احکام اسلام در سراسر جهان طنین انداز شود.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام، اظهارداشت: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب انواع توطئه ها و نفوذها را انجام دادند و اخیرا دیده می شود عده ای این نفوذ را دامن می زنند و رهبری فرمودند همه اینها رصد و مقابله می شود.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه مهمترین نفوذ، نفوذ دشمن است، گفت: دشمن به دنبال این است که با دروغ پردازی و خودباختگی شکاف را بین مردم زیاد کند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم بهترین مدرک برای ما هستند که دشمنان نتوانستند به نسل سوم و چهارم ما نفوذ کنند.

حجت الاسلام دیلم تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد را یک کار فرهنگی خوب، تمیز و پاک دانست و تاکید کرد: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تهدیدات فرهنگی دشمنان را شناسایی کنند.

وی خطاب به مدیران و اعضای کانون های مساجد، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد نمایشی کار نکنند و باید خودشان را در عرصه فرهنگ متفاوت کنند و محوریت کار خودشان را داشته باشند و سعی کنید ارتباط با روحانیت و کانون ها داشته باشند.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: مدیر موفق کسی است که اهل برنامه ریزی، ساماندهی، انسجام سازمانی و مدیریت شبکه، کارآمد و خلاق باشد و رهبری کانون را برعهده گیرد.

وی با بیان اینکه تکیه ما امروز بر نوجوانان، جوانان و خانواده هاست، افزود: توجه به خانواده ها با تکیه بر مسائل هنری در کانون های فرهنگی هنری مساجد نهفته است و باید برای انتقال مفاهیم دینی از هنر استفاده کنید

 

پایان پیام/

منبع : شبستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار