مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان از آغاز به کار کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات خدمات سفر نوروز ۹۷ خبر داد.

برداشتن نخستین گام های نظارتی برای آغاز سفرهای نوروزی
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ باقری مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: این کمیته به منظور نظارت بر عملکرد کلیه واحد‌های خدمات رسان به مسافران و گردشگران در همه ابعاد مانند اسکان، رفاه، خدمات امداد خودرو، خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات رفاهی و سرگرمی و سایر خدمات و همچنین تنظیم بازار تشکیل شده است.

وی افزود: بازرسی‌ها در دو مرحله قبل و حین سفر‌های نوروزی و با اعزام تیم‌های متعدد بازرسی به کلیه نقاط استان انجام خواهد شد که بازرسی‌های قبل از شروع سفر‌ها به منظور ارزیابی آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان و بازرسی حین سفر نیز برای ارزیابی کیفیت و کمییت ارائه خدمات است.

وی ادامه داد: برنامه دیگر این کمیته تعیین شهر برتر در حوزه مدیریت گردشگری و خدمات سفراست که شاخص‌های آن کیفیت اطلاع رسانی به گردشگران ورودی مستقر در سطح شهر، استفاده از پورتال‌های اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و میزان همبستگی واحد‌ها در تولید اقلام تبلیغاتی، برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا شده به مناسبت ایام نوروز در سطح شهر، کیفیت ارتقاء خدمات عمومی شهری، میزان کاهش تصادفات درون شهری، وضعیت ارزیابی، نظارت و رسیدگی به شکایات، میزان اقامت مسافران و گردشگران در مراکز اقامتی شهرو مدیریت و هماهنگی امور شهری در ارتباط با تردد، اقامت و پذیرایی از مسافرین و گردشگران است.

رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات خدمات سفر گفت: امیدواریم با تلاش کمیته‌های ۱۰ گانه و تمام دستگاه‌های دست اندرکار استان در نوروز ۹۷ بتوانیم خدمات درخور و قابل توجهی به مسافران عزیز و هم استانی‌های گرامی ارائه کنیم.

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار