فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

فرمانده انتظامی گلستان از کشف بیش از 300 هزار عدد انواع مواد محترقه در این استان خبر داد و گفت: پلیس براساس قانون و با استفاده از حداکثر توان قانونی، با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

کشف بیش از 300 هزار عدد انواع مواد محترقه در گلستان/ دستگیر شدگان چهارشنبه آخر سال تا پایان نوروز در بازداشت می‌مانند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  علی‌اکبر جاویدان شامگاه یک‌شنبه در جمع فرمانده کلانتری‌های استان گلستان در خصوص اقدامات پلیس استان برای چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: از روزهای گذشته طرح‌های گسترده‌ای در خصوص برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز آغاز شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان‌ها، طرح‌های ویژه‌ای توسط انتظامی شهرستان و در مرکز استان طرح‌های شبانه‌روزی با محوریت پلیس اماکن عمومی و انتظامی شهرستان در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: به طور قطع پلیس بر اساس قانون با متخلفان در هر زمینه‌ای برخورد می‌کند و برای چهارشنبه آخر سال نیز، پلیس گلستان از حداکثر توان قانونی خود برای برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت استفاده خواهد کرد.

جاویدان بیان کرد: خوشبختانه اشراف اطلاعاتی پلیس استان منجر به کشف بیش از 300 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک شده است.

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب پلیس گلستان و دستگاه قضایی، اضافه کرد: دستگیر شدگان چهارشنبه آخر سال بر اساس تصمیم مقام قضایی، تا پایان نوروز در بازداشت پلیس می‌مانند.

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: هیچگاه نباید بخاطر شادی‌های لحظه‌ای و هیجانات زودگذر سلامت و آرامش و آسایش دیگران را به خطر انداخت.

جاویدان گفت: سوال من از جوانان ماجرا جو این است، برای چند لحظه و حتی چند ساعت شادی و استفاده از مواد محترقه و منفجره دست ساز و غیرمجاز، می‌ارزد که سلامتی خود و دیگران را به خطر بیاندازید.

وی بیان کرد: وظیفه پلیس برخورد با بر هم زنندگان آرامش مردم است و این به عنوان مطالبه مردمی و وظیفه قانونی پلیس است که در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و با هیچ فردی که نظم و امنیت مردم را به خطر بیاندازد مماشات نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: در چهارشنبه آخر سال تمامی کارکنان فرماندهی انتظامی گلستان در آماده‌باش کامل هستند و با کوچکترین بی‌نظمی برخورد قاطع خواهند کرد.

جاویدان بیان کرد: توصیه و درخواست ما از مردم این است، در چهارشنبه آخر سال با توجه به افزایش تماس‌های مردمی برای درخواست فوریت‌های پلیسی با تلفن 110، سعی کنند موارد فوریتی را به پلیس 110 گزارش کنند تا همکاران در کمترین زمان به محل رسیده و اقدامات فوریتی پلیسی را اجرا کنند.

وی گفت: همچنین شهروندان می‌توانند، گزارش و اخبار در خصوص فعالیت فروشندگان مواد محترقه و منفجره غیرمجاز را به پلیس 110 گزارش کرده تا اقدامات انتظامی و پلیسی برای برخورد با فرد متخلف صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار