آغاز عملیات اجرایی ساخت 85 کیلومتر راه‌ روستایی در گلستان/ عدم برخورداری مردم شرق گلستان از راه آسفالته مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: برای ساخت 85 کیلومتر راه روستایی در استان گلستان از اعتبارات سال 1396 قرارداد منعقد و عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی اظهار کرد: برآورد اولیه اجرای این پروژه‌ها بالغ بر 80 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با عنایت به عدم برخورداری مردم شرق استان از راه آسفالته بیش از 70 درصد این پروژه‌ها در حوزه شهرستان‌های مراوه‌تپه و بخش داشلی‌برون گنبدکاووس اجرایی می‌شود که شامل اجرای 22 کیلومتر آسفالت و 63کیلومتر زیرسازی و پخش بیس در راه‌های روستایی با پیشرفت فیزیکی 30 درصد است.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان افزود: استان گلستان دارای 3 هزار و 500 کیلومتر راه روستایی است که از این مقدار 2 هزار و 600 کیلومتر حدود  81 درصد آسفالت و مابقی نیز خاکی و شوسه است که با توجه به محدودیت اعتباری دولتی انتظار است با استفاده از ظرفیت طرح‌های مشارکتی و خیرخواهانه، بخشی از راه‌های خاکی و شوسه استان آسفالت و مردم منطقه از راه مناسب آسفالته برخوردار شوند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار