مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از آغاز و اجرای ۴۰ پروژه راهسازی در راه‌های اصلی و روستایی استان از محل اعتبارات تبصره ۳۶ در سال ۹۶ خبر داد.

۴۰ پروژه راه‌سازی در استان گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24، ابراهیم مبارک قدم اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل احداث و بازسازی ابنیه و پل‌های آسیب دیده راه‌های اصلی و روستایی با اعتبار معادل 440 میلیارد ریال در همه شهرستان‌های استان اجرا می‌شود .

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد: تاکنون 8 پروژه شامل احداث پل جدید در سرمحله به والفرا در حوزه شهرستان بندر گز ،احداث پل سرخنکلاته- نوده شریف، بازسازی محور زیارت در شهرستان گرگان، ترمیم پل حاجیکلاته در شهرستان علی‌آبادکتول، باز سازی  قسمتی از راه آی‌تمر و بیشک تپه-آراقویی درشهرستان گنبد و بازسازی قسمتی از محور یلی بدراق-گچه‌سو-  قراقاچ - اوقچی در شهرستان کلاله با اعتبار معادل 100 میلیارد ریال به پایان رسیده است .

مبارک قدم ادامه داد: از 32 پروژه باقی مانده 20 پروژه آن قرارداد منعقد و بقیه پروژه‌ها در حال انتخاب پیمانکار است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان خاطر نشان کرد : در صورت تخصیص اعتبارات به موقع همه این پروژه ها در سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

حاشیه شهرهای گرگان و گنبدکاووس ساماندهی می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از اجرا شدن 10 پروژه در حوزه ساماندهی حاشیه شهرهای گرگان و گنبدکاووس در استان گلستان با هدف بازآفرینی شهری در سال‌جاری خبرداد.

مبارک قدم گفت: این 10 پروژه در محلات هدف 2 شهرستان استان گلستان مصوب و با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در سال 96 اجرایی می‌شود.

وی افزود: همه این اقدامات با هدف هویت‌بخشی و افزایش تعلق محلی و ارتقای کیفیت زندگی در محلات اجرایی میشود و این گونه اقدامات به افزایش مشارکت مردم درساماندهی محلات کمک خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد: محله‌های «سیدآباد» ، «بدلچه» و «افغان آباد» در سکونت‌های غیررسمی شهر گنبدکاووس و «قلعه حسن» و «انجیرآب» در مرکز استان به عنوان محلات هدف اجرای طرح در سال‌جاری تعریف شده است.

وی ادامه داد:این‌ پروژه‌ها با هماهنگی شرکت عمران و بهسازی کشور مراحل مقدماتی خود را آغاز کرده و هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار در اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان است .

راهسازی

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: همه این پروژه‌ها با مصوبه ستاد بازآفرینی استانی اجرایی می‌شود.

مبارک قدم اظهار امیدواری کرد: با اتمام این پروژه‌ها در حاشیه شهر گرگان و گنبدکاووس شاهد رشد، تحرک و توانمندسازی و بازآفرینی محلات باشیم و برنامه‌های اجرایی را برای محلات دیگردر شهرهای دیگر استان نیز آغاز کنیم.

انتهای پیام/        

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار