5380 واحد مسکن مهر گلستان با حضور قائم مقام وزير راه و شهرسازي به بهره برداري مي رسد

بهره برداری متمرکز از پروژه های مسکن مهر در استان

به گزارش گلستان 24، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اعلام كرد: پنج هزار و 380 واحد مسكن مهر استان با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسكن مهر به طور متمركز در شهرستان هاي علي آباد كتول و گنبدكاووس به بهره برداري مي رسد.
به گزارش ترکمن سسی به نقل از روابط عمومي راه و شهرسازي گلستان، "علی بخش رستمی" در گفت‌ و گويي خبري اظهارداشت: اين واحدها در قالب 21 پروژه اعم از تفاهم نامه سه جانبه و طرح هاي 99 ساله و خودمالكين و در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر جمعيت استان ساخته شده اند.
به گفته وي، چهار هزار و 103 واحد از اين تعداد جزو طرح هاي خودمالكين و يكهزار و 277 واحد در بخش 99 ساله و تفاهم نامه سه جانبه هستند.
رستمي ادامه داد: بيشترين اين واحدها به ترتيب در شهرهاي گرگان، گنبدكاووس، علي آباد كتول، آزادشهر، آق قلا، بندرتركمن،كردكوي، كلاله و مينودشت واقع شده اند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: سهم آورده هر یک از متقاضیان مسکن مهر نیز حدود 17 میلیون تومان بوده و برای هر واحد 25 میلیون تومان به متقاضیان تسهیلات داده شده است.
وی افزود: ميزان اعتباري كه براي ساخت و بهره برداري اين واحدها صرف شده، بيش از يكهزار و 245 ميليارد ريال مي باشد.
رستمي اظهاركرد: سـاخت 51 هزار و 163 واحد مسـكن مهر در بخش دولتي، سه جانبه، تعاوني و خودمالكي براي استان گلستان تعريف شده بود كه تاكنون 31 هزار و 656 واحد تحويل متقـاضيان شده است.
به گفته وي، با بهره برداري از واحدهاي مذكور نيز در مجـموع 72 درصد از كل تعهدات اداره كل در اين بخش به انجام رسيده است.
رستمي متذكر شد: مابقي اين واحدها نزديك به 12 هزار و 400 واحد نيز تا پايان سال 94 تحويل خواهدشد./ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار