مدیرکل حمل و نقل پایانه‎های گلستان:

مدیرکل حمل و نقل پایانه‎های گلستان از خدمات‎رسانی 2 هزار و 250 ناوگان حمل و نقل برون‎شهری شامل اتوبوس، مینی‎بوس و سواری در ایام نوروز خبر داد

هدیه نوروز، مینی بوس هم 20 در صد گران می شود

 

به گزارش گلستان 24، مهدی میقانی امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران گلستان اظهار کرد: افزایش نرخ مینی‎بوس از 20 اسفندماه اجرا می‎شود.

وی با بیان اینکه نرخ مینی‎بوس در گلستان در مقایسه با استان‎های هم‌جوار از میانگین کمتری برخوردار است، تصریح کرد: جلسه‎ای با مقامات استانی برگزار و افزایش 20 درصدی نرخ مینی‎‎بوس از 20 اسفند در استان گلستان انجام می‎شود.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‎های گلستان در خصوص نرخ اتوبوس در ایام تعطیلات نوروز افزود: با توجه به اینکه نرخ اتوبوس در کل کشور 20 درصد افزایش داشت برنامه‎ای برای افزایش نرخ این ناوگان در تعطیلات نوروز وجود ندارد.

میقانی با بیان اینکه سرویس کشیک نوروزی در ترمینال گرگان و گنبدکاووس از 25 اسفندماه جاری آغاز و تا 15 فروردین سال جدید انجام می‎شود، ابراز داشت: بازدیدهای مشترک نیز در دستور کار است، دوربین‎های نظارت تصویری نیز با تجهیزات کامل‌تری در اختیار پلیس قرار دارد.

وی افزود: همکاران ما در ترمینال‎های مسافربری حضور دارند و مسافران در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‎توانند به آنها مراجعه و شکایت خود را بررسی کنند.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‎های گلستان بیان داشت: کدهایی در مینی‎بوس‎ها الصاق شده است که مسافران در صورت مشاهده تخلفات می‎توانند موارد را به سامانه گزارش‎ کنند.

میقانی میانگین سن کامیون، اتوبوس، مینی‎بوس و سواری را به ترتیب 15، 10، 27 و شش سال ذکر کرد و گفت: وضعیت اتوبوس‎ها رضایت‎بخش است اما در زمینه مینی‎بوس‎ها رضایت چندانی وجود ندارد.

وی از اجرایی شدن طرح نوسازی و توسعه ناوگان عمومی استان خبر داد و گفت: از دو روز گذشته در قالب طرح نوسازی و توسعه ناوگان به میزان 70 درصد قیمت خودرو تسهیلات داده می‎شود که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد./ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار