شهردار گرگان خبر داد

شهردار گرگان از لغو تمام حفاری‌ها در این شهر خبر داد و گفت: تمامی حفاری‌ها در شهر تا پایان نوروز لغو شد و هیچ مجوز حفاری در معابر شهر صادر نخواهد شد.

لغو تمام حفاری‌ها در گرگان تا پایان نوروز

به گزارش گلستان24؛عبدالرضا دادبود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: تمام حفاری‌ها در سطح معابر شهر لغو و تعطیل شده و هیچ مجوز حفاری تا پایان نوروز صادر نمی‌شود.

وی ادامه داد: این تصمیم به منظور آماده‌سازی فضای شهری برای ایام نوروز، پیشگیری از ترافیک و سوانح احتمالی رانندگی، فراهم کردن شرایط مناسب برای تردد شهروندان در معابر و انجام خرید‌های ایام نوروز و ایجاد فضای بانشاط شهری اتخاذ شده است.

شهردار گرگان تاکید کرد: با تصمیم و هماهنگی انجام شده، چهارشنبه بازار گرگان نیز از فردا تا پایان ایام نوروز هر روز بازار می‌شود و شهروندان می‌توانند از این بازار استفاده کنند.

دادبود در خصوص شب بازار گرگان و انتقال آن به مکان جدید واقع در ترمینال مینی‌بوس‌ها در شرق گرگان اظهار کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از این شب بازار شده است و هر شب از ساعت 20 تا نیمه‌های شب این بازار فعال است.

وی تاکید کرد: نکته‌ای که وجود دارد این است که در مکان جدید شب بازار، فضای مناسب برای پارک خودروها فراهم شده و از طرف دیگر هر شب از ساعت 20 تا پایان فعالیت شب بازار سرویس ایاب و ذهاب از میدان شهرداری برای مردم فعال است.

شهردار گرگان تصریح کرد: دستفروشی یک موضوعی است که در تمام شهرها وجود دارد و به یک پدیده اجتماعی تبدیل شده و همه باهم باید کمک کنیم تا این موضوع به یک چالش تبدیل نشود و برای حل این موضوع نیازمند ورود تمامی دستگاه‌ها به صحنه و حتی نقش‌آفرینی خود مردم است.

دادبود بیان کرد: در حال حاضر در شب بازار گرگان 200 غرفه پیش‌بینی شده و افراد متقاضی برای فعالیت در شب بازار باید به شهرداری منطقه سه مراجعه کرده و پس از طی مراحل قانونی کوتاه غرفه لازم در شب بازار به آنها اختصاص داده شود.

وی گفت: در حال حاضر در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، زیباسازی و شستشوی معابر، ترمیم آسفالت و آهک پاشی جوی‌های آب، فضاسازی شهری، گلکاری و شستشوی تابلو‌ها و نصب المان‌های متناسب با نوروز آغاز شده است.

شهردار گرگان تاکید کرد: در نوروز امسال جشنواره‌های متنوعی در سطح شهر توسط سازمان‌های تابعه شهرداری، خانه‌های فرهنگی و برنامه‌های محله‌محور برگزار می‌شود.

دادبود در پایان گفت: امیدوارم در نوروز امسال همه با هم تلاش کنیم تا شهری زیبا، شاد و نمونه را به مسافران و حتی به همدگر تقدیم کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار