نایب رئیس هیئت بسکتبال شهرستان گرگان:فعالیت بیش از 450 بانوی بسکتبالیست در گرگان

​نایب رئیس هیئت بسکتبال شهرستان گرگان گفت: شاید شهرداری گرگان متولی حمایت از بسکتبال نباشد اما شورا و شهرداری این موضوع را تعریف کرده بود که 10 درصد بودجه حمایت از بسکتبال گرگان را به بخش بانوان اختصاص دهد اما این اتفاق نیافتاد.

حمایت مالی شهرداری گرگان از بسکتبال بانوان عملیاتی نشد
به گزارش گلستان24، لیلی اطمینان حاشیه برگزاری جشن خانواده بسکتبال گرگان، در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: ورزش بسکتبال ورزش اول شهر گرگان است و محوریت اصلی این جشن تشکر از تمامی کسانی بود که به بسکتبال کمک کردند و در این رشته فعالیت کردند بودند.

وی تاکید کرد: سالی که گذشت توانستیم در لیگ برتر «ب» بانوان به مقام چهارم دست پیدا کنیم و تیم نوپایی را در این لیگ شرکت دادیم که نشان از توان بالای بانوان داشته است.

اطمینان تاکید کرد: این تیم کاملا بومی با سابقه سه سال فعالیت و میانگین سنی تیم 21 سال بود و البته باید بگویم که داوران و مربیان بسیار خوبی را به بسکتبال معرفی کردیم که جای خوشحالی برای بسکتبال گرگان دارد و آینده خوبی را برای بسکتبال گرگان می‌توان دید.

نایب رئیس هیئت بسکتبال شهرستان گرگان گفت: سال گذشته تلاش داشتیم تا در گرگان میزبانی کلاس ارتقاء داوری را داشته باشیم اما متاسفانه نتوانستیم این اتفاق را رقم بزنیم اما در سال جاری به طور قطع این اتفاق خواهد افتاد و در حال حاضر داوران درجه دو و سه در گرگان در حال فعالیت هستند.

اطمینان در پاسخ به این سوال که در سال گذشته و سال‌های گذشته که این مسئولیت در حال فعالیت هستید، توانسته‌اید حمایت دستگاه‌ها و نهادهایی که از بسکتبال حمایت می‌کنند را برای بسکتبال بانوان جذب کنید یا خیر و اگر پاسخ شما خیر است چرا این اتفاق نیافتاده، تاکید کرد: شاید متولی بسکتبال سیستمی به نام شهرداری گرگان نباشد اما شورا و شهرداری این موضوع را تعریف کرده بود که 10 درصد بودجه حمایت از بسکتبال گرگان را به بخش بانوان اختصاص دهد اما این اتفاق نیافتاد.

وی افزود: متاسفانه با اینکه این موضوع در تقویم دوساله گنجانده شده بود انجام نشده و اینکه بخواهیم بیشتر از پیگیری‌هایی که تا امروز انجام دادیم، پیگیری کنیم به امری خسته‌کننده تبدیل شود و می‌توانم بگویم تنها سیستمی که به بسکتبال بانوان کمک کرده‌ است شرکت‌های خصوصی است که جا دارد از حمایت‌های شرکت صنایع غذایی آریا گلستان (رعنا) تشکر کنم که دو سال از تیم بسکتبال بانوان حمایت کرد.

نایب رئیس هیئت بسکتبال شهرستان گرگان تصریح کرد: امسال نیز تیم بسکتبال بانوان از حمایت دانشگاه گلستان برخوردار شده که باید از رئیس این دانشگاه تشکر کنم که با حسن نیت این تیم را حمایت می‌کنند.

اطمینان گفت: ما دوستان ارزشمندی را در اداره‌کل ورزش و جوانان داریم که حامی روح و روانی ما در این سال‌ها بودند و شاید بزاعت این اداره از نظر مالی حمایت بیش از این نیست اما همیشه در کنار ما بوده‌اند.

وی تاکید کرد: خواهش من این است که همه مردم و مسئولان باور کنند این دختران نوجوان، نونهال و جوان امروز بسکتبال گرگان، همسران و مادران فردای جامعه ما هستند و اگر دوست داریم که همسر و مادر سالمی در جامعه داشته باشیم نیاز است که همیشه حمایت شوند.

نایب رئیس هیئت بسکتبال شهرستان گرگان در خصوص تعداد بازیکنان فعال در بسکتبال گرگان، تاکید کرد: 11 مربی فعال در گرگان داریم که کلاس‌های آنها 15 تا 120 شاگرد وجود دارد و در جشنواره میکرو بسکتبال که کمترین رده سنی بسکتبال است، از گرگان 120 شرکت‌کننده را می‌بینید که شاید با شمارش سر انگشتی می‌توانیم بگوییم 450 بازیکن فعال بسکتبال داریم.

اطمینان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تعداد سالن‌های بسکتبال گرگان پاسخگوی نیازهای بسکتبال بانوان است، گفت: برای تمرینات بله اما برای انجام مسابقات خیر، زیرا بیشتر مسابقات در خانه بسکتبال در خانه بسکتبال برگزار می‌شود و چون سیاست این است که دو روز تنها به برگزاری مسابقات اختصاص داده شود، ما با برنامه‌ریزی میلی‌متری توانستیم محدود به بانوان اختصاص دهیم.

انتهای پیام

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار