فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی مرزهای ما از امنیت کامل برخوردار هستند و بستر لازم برای سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی کشور مهیاست.

بستر لازم برای سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی کشور مهیاست
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ از گرگان، ‌سردار قاسم رضایی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان گلستان اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی مرزهای ما از امنیت کامل برخوردار هستند. چه در شمال، ‌شمال غربی و چه در مرزهای شرقی و سیستان بلوچستان وضعیت مرزهای ما مطلوب است و بستر لازم برای سرمایه‌گذاری وجود دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: ‌در استان گلستان مرزهای خوب و با امنیتی داریم و امنیت کامل در مرزهای استان برخوردار است. هیچ دغدغه‌ای در مورد امنیت مرزهای استان نداریم و استان گلستان از عقبه ارزشمندی برخوردار است. شاخصه بارز مرزبانی استان گلستان ارتباط با مردم است که سبب شده که امنیت در کشور افزایش یابد.

وی افزود: در استان گلستان 4 هزار شهید تقدیم انقلاب و امنیت نظلم مقدس جمهوری اسلامی کردیم و این نشانه ایمان و اعتقاد مردم و سرمایه‌ بزرگ انسانی این استان است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه خود را سرباز ولی‌فقیه در مرزبانی می‌دانم، ‌یادآور شد: آقای ولی‌الله رضایی‌نژاد فرمانده سابق مرزبانی استان گلستان مجاهد فی‌سبیل‌الله بود که در 8 سال فعالیت خود اقدامات خوبی در استان گلستان داشت.

انتهای پیام/
منبع : تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار