حجت‌الاسلام رحیمیان:

رئیس هیئت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دولتی به معنای واقعی دولت اسلامی است که بهترین خدمات را به قشر مستضعف ارائه دهد.

فلسفه وجودی جمهوری اسلامی خدمت به مردم است/ دولتی اسلامی است که بهترین خدمات را به قشر مستضعف ارائه کند

به گزارش گلستان24،​ حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس هیئت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و نامگذاری سال به عنوان «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: فلسفه وجودی نظام اسلامی و جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و اگر چنانچه نظام اسلامی از خدمت به مردم عاجز باشد بالاترین خسارت را برای اسلام و انقلاب اسلامی موجب می‌شود.

حجت‌الاسلام رحیمیان ادامه داد: اگر جملات امام را ملاحظه کنیم می‌بینیم که ایشان تأکید دارند که ما خدمتگزار مردم هستیم و خدمتگزاری به مردم یک بُعدش معیشتی و بُعد دیگر آن معنوی و فرهنگی است و از این رو هر دو جهت باید لحاظ شود.

رئیس هیئت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه مسأله معیشت و اقتصاد مردم از جهاتی دارای اهمیت خاصی است و تبعاً وظیفه اول و مهم نظام این است که نیازهای اولیه مردم را برآورده کند، افزود: در این زمینه باید به اقشار مستضعف جامعه که بار انقلاب همواره به دوش آنها بوده و پیروزی انقلاب مرهون تلاش‌های این قشر بوده است، توجه ویژه‌ای داشت.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی اقشار مستضعف در دوران دفاع مقدس و حضور مردم و قشر مستضعف در عرصه‌های مختلف دفاع نظام اسلامی از جمله 22 بهمن، تصریح کرد: همین‌ قشر عمدتاً تحت فشار اقتصادی قرار دارند اما مرفهین بی‌درد و کسانی که سر سفره امنیت حاصل از خون شهدا نشسته‌اند و ثروت‌های میلیاردی و اندوخته‌های نامشروع را با سوءاستفاده از همین ظرفیت‌ها و وام‌های کذایی به دست آورده‌اند، موجب فاصله طبقاتی شده و خون مردم مستضعف را می‌مکند.

حجت‌الاسلام رحیمیان ادامه داد: وقتی ما شاهد باشیم که ثروتمندان هر روز ثروتشان بیشتر و اقشاری که حق حیات به گردن ما دارند و ولی‌نعمت ما هستند و حدوث و بقای نظام همواره به دوش آنها بوده در تنگنا و سختی معیشت باشند، جفای بزرگی است.

رئیس هیئت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر همین اساس تأکید کرد: دولتی به معنای واقعی دولت اسلامی است که بهترین خدمات را به این قشر ارائه دهد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار