فرمانده سپاه گرگان:

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان گفت: بسیج در اقدام به موقع و به هنگام همواره طلایه‎دار بوده است و در تحقق شعار سال نیز طلایه‎دار خواهد بود.

بسیج در تحقق شعار سال طلایه‎دار خواهد بود / راهیان نور شناسنامه فرهنگی انقلاب است

به گزارش گلستان24، سید علی مهاجر ظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی عرصه‎های مختلفی دارد که فرهنگ کار و تلاش و خرید کالای ملی بخشی از الزامات آن است.

وی اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت بومی را اولویتی مهم خواند و تصریح کرد: زائران برای سوغاتی دادن از ظرفیت بومی منطقه خوزستان بهره‎مند شوند و با این رویکرد می‎توان سرفصل بزرگی در حمایت از تولید داخل رقم زد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه بسیج و بسیجیان نشان دادند که اهل اقدام و عمل هستند، افزود: بسیج در اقدام به موقع و به هنگام همواره طلایه‎دار بوده است و در تحقق شعار سال نیز طلایه‎دار خواهد بود.

مهاجر با اشاره به اینکه دفاع مقدس استمرار عاشورا و راهیان نور مسئولیت زینب‎گونه ما است از جبهه‎ها به عنوان محلی برای مکاشفه یاد کرد و گفت: شهدا با راهیان نور با ما سخن می‎گویند لذا اگر می‎خواهیم در این مقطع زمانی فرهنگ ایثار و شهادت، از خودگذشتگی، عمل‎گرایی و تکلیف‎مداری را در بین نسل جوان و دهه سوم انقلاب انتقال دهیم یکی از آن حرکت‎های خوب، راهیان‎نور است.

وی بیان داشت: راهیان نور در ابتدای سال جاری می‎تواند توشه‎ای برای یک‎سال آینده ما باشد در حقیقت هر کس در این حال و هوا قرار می‎گیرد علاقمند است که بار دیگر مشرف به این سفر معنوی شود چراکه انسان را واقعا متحول می‎کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان با اشاره به شور و شعف زائران گفت: هر کسی در عطرفروشی جبهه قرار می‎گیرد از این فضا بهره‎مند می‎شود.

مهاجر از پیگیری فرماندار سابق گرگان در زمینه راهیان نور قدردانی کرد و بیان داشت: ستاد شهرستانی راهیان نور امسال وضعیت خوبی داشت، این ستاد به ریاست فرماندار گرگان شکل گرفت.

وی راهیان نور را شناسنامه فرهنگی این انقلاب خواند و ابراز کرد: کسانی که مدعی پیروی از راه امام و شهدا هستند باید اقدام و عمل‎شان را در این زمینه نشان دهند اما ظاهرا به سمت شعارزدگی پیش می‎رویم و حرف‎هایمان بیشتر از عمل ظهور و بروز پیدا کرده است، راهیان نور تلنگری است که خودمان را خطاب قرار داده تا اهل حرف نباشیم بلکه مرد عمل باشیم.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار