با هدف رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان؛

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان گرگان گفت: این انجمن با هدف رسیدگی به مشکلات مادی و معنوی خانواده زندانیان نیازمند تشکیل شده است.

انجمن حمایت زندانیان در گرگان راه‌اندازی شد
به گزارش گلستان 24 ؛ حیدرعلی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تبریک ایام باستانی نوروز و آرزوی سالی پرخیر و برکت برای مردم  اظهار کرد: انجمن حمایت زندانیان از همکاری آحاد مردم در راستای کمک به زندانیان نیازمند و کاهش آلام خانواده‌های آنان استقبال می‌کند.

وی با اشاره به انتظارات انجمن حمایت زندانیان شهرستان گرگان تصریح کرد: قبول و پذیرش عضویت افتخاری انجمن، جلب و جذب حامی، حمایت مالی از انجمن در حد مقدور، شرکت در جلسات هم اندیشی و همفکری و مشورتی انجمن از جمله انتظارات است.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان گرگان با بیان اینکه منابع مالی انجمن اکثرا از طریق هدایای خیرین تامین و تهیه می‌شود، افزود: این انجمن زیر نظر هیات مدیره‌ای مرکب از دادستان، فرماندار، مدیرکل زندان‌های استان، رئیس اداره زندان، و سه نفر از معتمدین مردم به امور خانواده زندانیان نیازمند و بی‌بضاعت اداره می‌شود.

احمدی بیان کرد: خانواده زندانیان شهرستان‌های بندرگز، کردکوی، بندرترکمن، گرگان، آق قلا، علی آبادکتول و تعدادی از شهرهای دیگر استان گلستان زیرپوشش انجمن حمایت زندانیان شهرستان گرگان قرار دارند.

به گفته وی؛ شماره کارت عابر بانک انجمن حمایت زندانیان گرگان برای دریافت کمک‌های نقدی 6037991899512812 در بانک ملی مفتوح است، کمک‌های کالایی نیز در محل انجمن تحویل گرفته می‌شود تا به خانواده‌های زندانیان نیازمند اهدا شود.

انتهای پیام/


منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار