مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گنبد:

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس گفت: امسال با کمک خیرین و برخی فعالیت های اقتصادی درآمد انجمن 63 درصد افزایش داشته است و به دو میلیارد و 381 میلیون ریال رسیده است.

افزایش 63 درصدی درآمد انجمن نسبت به سال گذشته

به گزارش گلستان24 ؛ حسین رضایی در جمع خیرین در فرمانداری ویژه  با عنوان این مطلب افزود: تا پایان بهمن ماه 96 تعداد 111 مصوبه در انجمن داشته ایم که 100 مورد آن تا کنون اجرایی شده است.

 

وی پرداخت مستمری به 368 خانواده زندانیان به مبلغ 256 میلیون و 300 هزار ریال ، کمک هزینه تحصیلی به تعداد 193 خانواده دارای فرزند محصل  به مبلغ 199 میلیون و 200 هزار ریال ، معرفی 206 خانوار به کمیته های امداد شرق استان جهت ارائه خدمات حمایتی و برگزاری کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای برای تعداد 200نفر از زندانیان گنبد با هزینه 11 میلیون و 500 هزار ریال از جمله اقدامات انجمن حمایت از زندانیان گنبد برشمرد.

رضایی همچنین گفت: اهدای سیدکالا به 206 خانواده ، کمک های نقدی در قالب کارت هدیه به تعداد 614 مورد، معرفی 15 مددجو به بیمارستاها و مراکز درمانی با تخفیف در هزینه های درمانی ، ویزیت رایگان 111 نفر از مددجویان توسط 5 نفر از پزشکان متخصص در محیط اداره زندان، راه اندازی و افتتاح کارگاه جوراب بافی در محیط اداره زندان و راه اندازی و افتتاح کارگاه جوراب بافی در محیط اداره زندان از دیگر اقدامات این انجمن است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس یادآور شد؛ پارکینک حمایت  نیز در خیایان خیام جنوبی راه اندازی و افتتاح شده است وتوافق کاری با شهرداری در خصوص تقاضای نیروی کاری و استفاده از مددجویان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: از کل درآمد های حاصل تا کنون 2میلیارد ریال در 1581 برنامه و خدمات اهزینه شده است.

انتهای پیام/

منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار