فرماندار گالیکش:

فرماندار گالیکش گفت: انقلاب و دستاوردهایش برای مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.

انقلاب و دستاوردهایش برای نسل جوان تبیین شود / پخش سرود ملی در روز جمهوری اسلامی ایران از بلندگوی همه ادارات، مساجد و مدارس گالیکش

به گزارش گلستان 24،  جلسه هماهنگی بزرگداشت روز جمهوری اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای گالیکش در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار گالیکش در این جلسه گفت: در آستانه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، سالروز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی هستیم. روزی که مردم جمهوری اسلامی را پذیرفتند و آن را به‌عنوان مبنای نظام انتخاب کردند.

وی افزود: باگذشت چهل سال از این روز تاریخی لازم است این روز بیشتر موردتوجه قرار بگیرد و انقلاب و دستاوردهایش برای مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.

خسروی گفت: باید چگونگی استقرار و تثبیت این نظام را برای مردم بازگو کرده و کسانی که در این راه زحمت‌کشیده‌اند را به مردم خصوصاً جوانان معرفی نموده و از آن‌ها تجلیل و قدردانی نماییم.

فرماندار گالیکش برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کشتی کمری محلی، برگزاری جشنواره نوروزی در دهکده گردشگری بش‌اویلی، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در 40 نقطه شهرستان، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران رأس ساعت 9صبح روز 12 فروردین از بلندگوی همه ادارات، مساجد و مدارس شهرستان را از جمله برنامه های پیش بینی شده برای روز جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی گفت: همچنین برگزاری مراسم متمرکز در ساعت 10:30 صبح روز 11 فروردین همزمان با شروع مراسم اعتکاف در مسجد جامع گالیکش را ازجمله برنامه‌های این روز در شهرستان گالیکش برشمرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار