در دیدار با استاندار گلستان صورت گرفت

سرمایه گذار بخش خصوصی احداث نیروگاه 25 مگاواتی با اعتبار 28 میلیون یورو در شهرستان آق قلا با سیدمناف هاشمی استاندار گلستان دیدار کرد.

موافقت سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث نیروگاه 25 مگاواتی در آق قلا + تصاویر

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ «مسعود اکبرپور بازرگانی» مدیر ارشد شرکت بین المللی طلیعه عمار از سرمایه گذاران کشوری در حوزه برق و انرژی در دیدار با سید مناف هاشمی استاندار گلستان که امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا نیز حضور داشت موافقت خود را برای سرمایه گذاری و احداث نیروگاه 25 مگاواتی با اعتبار 28 میلیون یورو در شهرستان آق قلا اعلام کرد.

در این دیدار استاندار گلستان با بیان ظرفیت های بی شمار اقتصادی این استان آمادگی کامل مجموعه استان برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه و ایجاد اشتغالزائی پایدار و همچنین توسعه و پیشرفت شهرستان آق قلا اعلام کرد.

«مسعود اکبرپور بازرگانی» مدیر ارشد شرکت بین المللی طلیعه عمار ضمن موافقت برای احداث نیروگاه 25 مگاواتی گفت: این نیروگاه با اعتبار 28 میلیون یورو در شهرستان آق قلا احداث خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت بین المللى "طلیعه عمار" با همکارى شرکت فنلاندى wartsila که یکى از برترین تولیدکنندگان نیروگاههاى گازى تولید برق در دنیا است و با سرمایه گذارى شرکت TAICO ترکیه در زمینه احداث نیروگاههای گازى و تولید برق در کشور فعالیت می کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار