معاون عمرانی استاندار گلستان:

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: ما فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان را رصد می‌کنیم و نگرانی ما این است که اعضای شورا در پیشنهادات و یا در مصوبات قوانین و مقررات را رعایت نکنند و شهرداری مکلف به اجرای آن باشد.

اعضای شورا در وظابف محوله به شهردار گرگان دخالت نکنند/ با جدیت بر مصوبات شورا نظارت داریم

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ میرمحمد غراوی شامگاه چهارشنبه در آیین ابلاغ بودجه سال 1397 شهرداری گرگان اظهار کرد: اقدامات خوبی برای بودجه امسال شهرداری گرگان پیش‌بینی شده که امیدوارم شاهد تحقق این بودجه باشیم و حتی امیدوار باشیم شهرداری گرگان درآمد بیشتری را کسب کند و بودجه با رشد 80 میلیارد تومانی به 330 میلیارد تومان برسد.

وی ادامه داد: تا آنجایی که در توان قانونی ما باشد از ظرفیت‌های قانونی و استانی استفاده می‌کنیم تا شهرداری گرگان در تحقق مدیریت شهری موفق باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به طرح جامع شهر، تصریح کرد: افق طرح‌های جامع شهری 10 ساله است و خوشبختانه شهر گرگان از طبیعت خوبی برخوردار است اما شهرداری مکلف است سرانه فضای سبز را در فضای داخل شهر فراهم کند و ما از شهردار گرگان انتظار داریم برنامه‌ریزی انجام شود تا میزان تحقق پذیری طرح جامع شهری رصد شود.

غراوی گفت: هنوز بسیاری از طرح‌ها برای اجرا نیاز به بررسی و بازبینی شود و در بودجه و برنامه امسال شهرداری گرگان به برخی از این مسائل توجه شده که جای خوشحالی دارد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود گرگان با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به یک توسعه متوازن دست پیدا کند و شورا و شهرداری در یک تعامل مناسب نسبت به این امر نظارت کافی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: تمام همت ما این است که مدیریتش شهری گرگان در زمان مدیریتش موفق باشد و از شورای اسلامی شهر نیز انتظار داریم ضمن کمک به شهرداری گرگان، مداخله‌ای در امور شهرداری و اموری که در اختیار شهردار است نداشته باشند.

غراوی گفت: ما فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان را رصد می‌کنیم و از هماهنگی موجود خوشحالیم و انتظار داریم این تعامل بیشتر شود و نگرانی ما این است که اعضای شورا در پیشنهادات و یا در مصوبات قوانین و مقررات را رعایت نکنند و شهرداری مکلف به اجرای آن باشد.

وی تاکید کرد: ما با جدیت موضوع را از طریق فرمانداری‌ها در مصوبات نظارت داریم و تقاضا داریم همه باهم کمک کنیم تا بودجه شهرداری در سال جاری محقق شود و شهردار تشویق شود سال‌های آینده با قدرت بیشتری اقدامات شهرداری را پیگیری کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار