علی اکبر بسطامی: در بررسی های بعمل آمده از پرونده ارجاعی توسط معاونت محترم عمرانی استانداری گلستان، مواردی به عنوان نقص در پرونده بوده که در فرآیند تصمیم گیری احراز شرایط سمت شهردار اینجانب خلل و مشکل ایجاد کرده بود.

علی اکبر بسطامی مدارک خود را به استانداری گلستان ارائه کرد/نتیجه چه خواهد شد؟

به گزارش گلستان 24، علی اکبر بسطامی گزینه ای بومی  که  توانسته بود در جلسه یکشنبه 19 بهمن 1393 با حداکثر آراء از رقیب خود یعنی رسول فیروزیان سرپرست فعلی شهرداری پیشی بگیرد اظهار داشت ” در بررسی های بعمل آمده از پرونده ارجاعی توسط معاونت محترم عمرانی استانداری گلستان، مواردی به عنوان نقص در پرونده بوده که در فرآیند تصمیم گیری احراز شرایط سمت شهردار اینجانب خلل و مشکل ایجاد کرده بود.
این ایرادات طی نامه ای از سوی معاونت محترم عمرانی استاندار به شورای شهر کردکوی ارسال و بنا بر قانون به بنده اعلام گردید که بنده نیز طی دو جلسه صحبت و نشست صمیمی با مهندس مروتی موارد را به صورت شفاهی و کتبی به ایشان اعلام و دفاعیه خود را تسلیم نمودم.
مدارک اولیۀ ارسالی به استانداری نواقصی نظیر عدم ارائه مدرکی در خصوص 5 سال سابقه کار بنده در نیروی دریایی ارتش و عدم ارائه مدرک اعلام دفاعیه پایان نامه تحصیلی و عدم نیاز به حضور بنده در دانشگاه بود که پس از بررسی معاونت محترم عمرانی ، این موارد جزو معایب پرونده محسوب شده و رسماً به شورای شهر اعلام شد.
بنده نیز در روز شنبه مورخه 16/12/93 نامه ی فرماندهی محترم نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا را به استانداری مبنی بر 5 سال سابقه مفید خدمتی و استخدامی اینجانب بصورت پیمانی در آن نیرو و همچنین برگ اعلام دفاعیه پایان نامه خود را به معاونت محترم عمرانی استانداری تقدیم ارائه نمودم.
از دیگر موضوعات مورد نظر معاون محترم استاندار، ارائه برنامه اجرایی و عملیاتی از سوی اینجانب تحت لوای فرمایشات مقام عظمای ولایت و جهت پیشبرد اهداف نظام و دولت یازدهم بوده است که همان تکریم و احترام به مردم و خدمت صادقانه و جهادی به اهالی شریف شهر شهید پرور کردکوی می باشد. لذا برنامه های اجرایی وعملیاتی اینجانب نیز در نشست روز شنبه به معاون عمرانی استاندار تقدیم و تشریح گردید و در پایان مقرر شد که مهندس مروتی با مساعدت ویژه موارد و مدارک اینجانب را مجدداً مورد بررسی قرار داده و نتیجه نهایی را اعلام دارد که انشاء الله مورد تأیید حضرت حق و خداوند متعال قرار گیرد.
در این نشست جناب مهندس مروتی که به خوبی با شرایط و اوضاع و احوال شهرداری و شورای شهر کردکوی آشنایی داشته و ریز نکات و موارد تحت مدیریت خود را در شهر کردکوی مورد توجه قرار داده بودند، ارشادات و راهنمایی هایی را به بنده داشتند که بسیار سازنده و مورد تقدیر می باشد.
بنده نیز به ایشان اعلام داشتم که با توکل بر خدا و با توجه به وجود پتانسیل و توانمندی های بالای کارکنان شهرداری کردکوی و با عنایت به احترام متقابل میان شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوب در شهر کردکوی خواهیم بود و انشاالله تلاش خواهم کرد که با خدمتی صادقانه و شبانه روزی به صورت کاملاً مفید و اثربخش در تمام نقاط شهر کردکوی با عنایت به اصل عدالت اجتماعی و توزیع متوازن امکانات و خدمات شهری، در خدمت رسانی به مردم عزیز کردکوی با تمام توان خدمت کرده و از هیچ کوششی دریغ ننمایم.
در انتها بر خود واجب می دانم که از سعه صدر و تأمل مهندس مروتی معاونت محترم عمرانی استانداری گلستان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

کاردمله

ارسال نظر

آخرین اخبار