مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از افتتاح نخستین پایگاه فرهنگی اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: نخستین پایگاه فرهنگی اجتماعی در دو شهرستان گرگان و گنبدکاووس افتتاح می‌شود.


نخستین پایگاه فرهنگی اجتماعی در گلستان افتتاح می‌شود
به گزارش به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد صبح امروز با گرامیداشت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز نخستین پایگاه فرهنگی اجتماعی در دو شهرستان گرگان و گنبدکاووس افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های اجتماعی و فرهنگی در گلستان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: در سال 1397 تصمیم گرفتیم برای مناطق خاص و ویژه در دو شهرستان‌های گنبدگاووس و گرگان پایگاه‌های اجتماعی و فرهنگی را دایر کنیم و برای هر پیگاه یک مدیر فرهنگی انتخاب کردیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه  مدیران پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در گلستان انتخاب شدند، ابراز کرد: مدیران پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در گلستان انتخاب شدند و کار آغاز شد و امروز افتتاحیه مجموعه فرهنگی و اجتماعی در 6 نقطه از شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس را داریم.

ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: ستادی که برای نخستین پایگاه فرهنگی اجتماعی در گلستان پیش‌بینی شده است با هدف این است که کار فرهنگی عظیمی را تشکیل دهد و در عین حال 50 درصد زیربنایی و 50 درصد روبنایی را اجرا کند.

وی با بیان اینکه در پایان سال اندازه‌گیری علمی را داشته باشیم، اذعان کرد: اندازه‌گیری علمی در پایان سال باید صورت بگیرد تا بدانیم از کجا آغاز کردیم و اکنون به کجا رسیدیم و اتفاقات خوب قابل اندازه‌گیری باشد و آسیب‌ها و معضلات اجتماعی کاملا احصا شده باشد و براساس نوع آسیب‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ابراز کرد: با استفاده از حوزه‌های علمیه قم و مشهد و اساتید دانشگاه در استان گلستان و صاحب‌نظران در استان تهران استفاده کردیم و به نظر می‌رسد که حجم کاری را برای نخستین پایگاه فرهنگی اجتماعی در گلستان پیش‌بینی شده است می‌توان امیدوار باشیم در پایان سال یک فضای زیبا و فضای آراستگی را در این مناطق شاهد باشیم.

ولی‌نژاد با بیان اینکه در سال‌های گذشته این فعالیت فرهنگی به صورت آزمایشی در برخی از مناطق استان گلستان آغاز شده بود، تصریح کرد: تجربه خوبی است که در سالهای گذشته به صورت آزمایشی در برخی از مناطق استان گلستان آغاز کرده بودیم و اکنون اکنون به شکل سازمان‌یافته این کار را آغاز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم که در سال‌های آینده زمینه این کار را توسعه دهیم و کار فرهنگی را به شکل ضابطه‌مند و ساختارمند پیش ببریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: همه دستگاه‌های اجرایی دست به دست هم دهند تا در راستای رشد و ارتقای این کار فرهنگی در استان گلستان گام موثری برداریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار