فرماندار گالیکش:

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: برای حمایت از کالای ایرانی و خرید آن، باید فرهنگ‌سازی و کار تربیتی شود.

برای تحقق شعار سال، باید کار فرهنگی و تربیتی انجام شود/ مشکل جامعه ما، مشکل فرهنگی است + تصاویر

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حسن خسروی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش اظهار داشت: مشکل جامعه ما، مشکل فرهنگی است وگرنه جامعه و کشور ما توانایی بسیاری دارد.

nilkooh2953 1

وی تصریح کرد: تأثیرگذارترین مکان برای فرهنگ‌سازی، آموزش‌وپرورش است.

خسروی افزود: آموزش‌وپرورش به‌مانند گذرگاهی می‌مانند که همه افراد جامعه از آن عبور می‌کنند و از آن تأثیر می‌پذیرند، باید ازاین‌جهت برنامه‌ریزی صحیح در جهت فرهنگ‌سازی انجام شود.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: مهم‌ترین بخش اجرای منویات مقام معظم رهبری، فرهنگ‌سازی است و این فرهنگ‌سازی باید از مدارس، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز آموزشی آغاز شود.

خسروی درباره مقام معلم و برنامه‌های هفته معلم تأکید کرد: نخستین معلم خداوند متعال و سپس انبیاء و اولیاء هستند و شأن و جایگاه واقعی معلمان، بسیار والا است و وظیفه همه ما این است که آن‌ها را تکریم کرده و از آن‌ها تجلیل کنیم.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان باید در بدو ورود به مدرسه، آموزش‌های تربیتی لازم را منطبق باسیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ اسلامی ببینند و اگر نیاز است معلمان در این راستا، نکاتی را بدانند، آموزش‌های لازم انجام شود.

nilkooh2953 1

هر فردی برای تحقق شعار سال اقدام و در این مسیر حرکت کند

امام‌جمعه شهرستان گالیکش نیز در این جلسه اظهار داشت: برای تحقق شعار سال، ضروری است تا از بدو سال، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت گیرد و هر فرد و مسئولی در هر جایگاه اجتماعی در حد توان خود باید در این مسیر حرکت کند.

حجت‌الاسلام سید «محمد دلبری» افزود: جامعه فرهنگیان، جامعه بزرگ و وسیعی از اجتماع و کشور را تشکیل می‌دهد و این جامعه می‌تواند در راستای فرهنگ‌سازی اقدامات مؤثری انجام دهد.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: تحقق شعار سال سبب اشتغال‌زایی، اجرای اقتصاد مقاومتی و بازگشت کارگران به واحدهای نیمه فعال و غیرفعال خواهد شد.

شایان‌ذکر است در این جلسه تقدیرنامه‌های صادره وزارتخانه آموزش‌وپرورش برای اعضای شورای آموزش‌وپرورش گالیکش در سال ۹۶ به جهت کسب رتبه برتر به آن‌ها اهدا شد.

nilkooh2953 1

nilkooh2953 1

nilkooh2953 1

nilkooh2953 1

nilkooh2953 1

nilkooh2953 1

nilkooh2953 1

انتهای پیام/

منبع : نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار