با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان؛

کارگاه آموزشی «فضای مجازی، آسیب ها و راهکارها» با موضوع آموزش صحیح استفاده از فضای مجازی، با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در خانه فرهنگ اندیشه برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی فضای مجازی در مرکز گلستان

به گزارش گلستان24؛به نقل از سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان، کارگاه آموزشی فضای مجازی آسیب ها و راهکارها با موضوع آموزش صحیح استفاده از فضای مجازی با موضوع آموزش صحیح استفاده از فضای مجازی با همکاری هنرستان تلاش توسط خانه فرهنگ اندیشه برگزار گردید.

کارشناس حاضر در این کارگاه با بیان اینکه بی اطلاعی از نحوه استفاده درست از فضای مجازی باعث دوری فرزندان از مولفه‌های دینی، تربیتی و فرهنگی شده است، اظهار کرد: استفاده نادرست این فضای مجازی هویت نوجوانان و جوانان را دچار تردید و آسیب می کند.

رضا میربهبهانی افزود: یکی از فاکتورهای سلامت روان انسان ها و جامعه، وجود روابط موثر اجتماعی با دیگران است و استفاده افراطی ارتباط مجازی سلامت روان انسان ها را تهدید می کند.

وی تصریح کرد: در فضای مجازی چهار حوزه آسیب وجود دارد که بیشترین جرایم و تخلفات وسوء استفاده ها در راستای این چهار حوزه انجام می شود.

وی ادامه داد: توجه جدی مسوولان امر در خصوص ایجاد فرهنگ سازی صحیح ورود به فضای مجازی برای آحاد جامعه در شرایط ایمن لازم است تا از دغدغه والدین در این خصوص کاسته شود.

این کارگاه با حضور ۱۵۰ شرکت کننده مرد در خانه فرهنگ اندیشه برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار