عضو شورای شهر گرگان:

حمیدرضا آقاملایی گفت: مردم گرگان منتظرند پروژه های بزرگ شهری نظیر احداث شهربازی مدرن و تله کابین در سال جاری کلید بخورد.

مردم گرگان منتظرند پروژه های بزرگ شهر امسال کلید بخورد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حمدیرضا آقاملایی، در نطق پیش از دستور پنجاه و هشتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ایثارگران و جانبازان جواهرات ارزشمندی هستند که به جامعه برکت داده و مایه افتخار ما هستند.

وی افزود: در اسلام الگوهای فراوانی در زمینه جانبازی داریم و این از جان گذشتگی یک فرهنگ اسلامی است که باید بوسیله تمامی دستگاه های جمهوری اسلامی رونق یابد.

آقاملایی در بخش بعدی نطق خود به شعار سال(حمایت از کالای ایرانی) اشاره کرد و متذکر شد: تولید ملی باید محور فعالیت ها قرار بگیرد و این امر به خودباوری و توجه به کیفیت کالا نیازمند است، توجه به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی موجب خودکفایی و ایجاد اشتغال شده و اقتصاد کشور را رونق می دهد.

این عضو شورای شهر گرگان در ادامه به لزوم ایجاد جذابیت شهری تأکید کرد و گفت: راه اندازی کمیسیون بازآفرینی تاریخی در شورا امید را برای احیای این بافت تاریخی و جذاب زنده کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از شهرداری های کشور جهت جذب گردشگر و رفاه حال شهروندان طرح های جدیدی اجرا کردند، خاطرنشان کرد: مردم گرگان منتظرند پروژه های بزرگ شهری امسال کلید بخورد.

آقاملایی تصریح کرد: پیگیری احداث شهربازی مدرن، پیگیری مجدانه و بر اساس برنامه جهت رفع موانع اداری و احداث تله کابین در اولین فرصت ممکن، احداث پارک آبی و دریاچه مصنوعی، توجه ویژه به بافت تاریخی گرگان به عنوان سه بافت برتر کشور و ساماندهی جنگل های النگدره و هزارپیچ از طرح های اولویت داری هستند که امسال باید به آنها رسیدگی شود.

این عضو شورای شهر گرگان ابراز کرد: برای اجرای پروژه ها باید از شرکت های سرمایه گذاری دعوت جمعی داشت و به فراخوان اکتفا نکرد.

آقاملایی در پایان متذکر شد: هر چه سریعتر برای پروژه های اولیت دار شهر، کارگروهی از شهرداری و شورا و مشاورین تشکیل شود تا در آینده ای نزدیک شاهد اجرای آنها و توسعه پایدار گرگان باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار