با حضور مسئولین؛

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، برگزار شد و وحید کاتبی مسئولیت بسیج دانشجویی این دانشگاه را برعهده گرفت.

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان 24 ؛ مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی حوزه بقیه ا... الاعظم دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، برگزار شد که طی آن از زحمات سجاد شعبانی مسئول سابق قدردانی و وحید کاتبی به عنوان مسئول جدید معرفی شد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در این مراسم ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: امیدوارم با توجه به رهنمود‌ها و سیره ائمه بزرگوار بتوانیم در خودسازی و ارتقاء محور‌های انسانی و نهادینه کردن دستورات الهی، گام برداریم.

علی نجفی نژاد افزود: دانشجویان نخبه فرهنگی با ارتقاء شخصیت علمی، اخلاقی، دینی و فرهنگی خود می‌توانند علاوه بر اینکه مهارت‌های فردی و اجتماعی را در دانشگاه کسب می‌کنند به رشد ارزش‌ها و هنجار‌های مثبت در جامعه نیز کمک نمایند.

در ادامه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: ایثار، اخلاص و جان فشانی از شاخصه‌های مهم افراد بسیجی است.

حجت الاسلام و المسلمین نامدار بیان کرد: دانشجوی بسیجی هم به فکر درس و علم است و هم در فعالیت‌های اجتماعی حضور پررنگ و تاثیرگذار دارد.   انقلاب در حال غربال نیرو‌های خود است و در هرنسلی افراد نابی بوجود می‌آیند و عد‌های هم ریزش پیدا می‌کنند.

وی گفت: ریاست دانشگاه در اداره دانشگاه نیاز به پشتیبانی تمام نیروه و فعالین دانشگاهی دارد و این پشتیبانی با مطالبه گری تشکل‌ها و افراد فعال در دانشگاه میسر می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار