جانشین یگان امام علی(ع) نیروی قدس سپاه:

جانشین یگان امام علی(ع) نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تفکر داعشی همچنان در منطقه وجود دارد، گفت: تقویت جبهه مقاومت از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی است.

تقویت جبهه مقاومت از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سردار وجیه الله مرادی شامگاه دوشنبه در نخستین سالگرد احمد غلامی شهید مدافع حرم در مصلی خاتم الانبیا شهرستان آزادشهر اظهار داشت: برخی از افراد در کشورمان، مدافعین حرم را به تمسخر گرفته و اعلام می‌کنند که ما به دنبال مرجعیت مقام معظم رهبری در دیگر کشورها هستیم، این یک دروغ بیش نیست و این افراد شیعیان انگلیسی بیش نیستند.

وی افزود: امروز با قاطعیت و صدای بلند اعلام می‌کنیم که با کمک فرزندان شما، این مدافعین حرم، داعش را به طور کلی در سوریه از بین بردیم ،اما تفکر داعش هنوز وجود دارد.

سردار مرادی افزود: امروز یک بخش از داعش در افغانستان و یک بخش در مثلث (ایران، پاکستان و افغانستان) و یک بخش هم در صحرای سینا توسط آمریکا در حال تقویت و هدایت هستند.

جانشین یگان امام علی (ع) نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در سوریه در 2 جبهه معارضه و داعش در سوریه می‌جنگیدند و با تدبیر جدید مقام معظم رهبری، برای تقویت جبهه مقاومت، سر شاخه‌های ارتش اسلامی را شکل دادیم.

سردار مرادی تاکید کرد: این سرشاخه‌ها از ملیت‌های مختلف مانند عراق،حزب الله و برخی کشورها که گفتن آن به صلاح نیست، تشکیل شده است و این جریان مدافع جبهه مقاومت است.

وی درباره جریان معارضه یادآور شد: در جریان معارضه که در سوریه جاری است، برخی از کشورهای منطقه و کشورهای غربی از آن دفاع و حمایت می‌کنند که بخش زیادی از آن توسط جبهه مقاومت و مدافعین حرم جمع شدند و بخش کوچکی باقیمانده که به زودی آن بخش نیز آزاد خواهد شد.

جانشین یگان امام علی (ع) نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: امروز فضای سوریه با نشاط‌تر و با انگیزه‌تر از قبل است و آمریکا و استکبار جهانی باید بداند که جنگ در زمین اتفاق می‌افتد نه در آسمان و آمریکا جرات، تاکتیک و جنگیدن را بلد نیست.

سردار مرادی درباره داعش اظهار کرد: یقین داشته باشید که داعش از نظام سلطه متولد شده و مهر انحرافی اسلام و خطرناکترین خطر در اسلام است، که به ظاهر یک موجود انسانی است، اما از حیوان پست‌تر است و قطع یقین مسلمان نیستند.

جانشین یگان امام علی(ع) نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امید داریم تا آخرین نفس به تعهدی که با شهدا و امام شهدا بستیم، تا آخر باقی بمانیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار