بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت روز پاسدار؛

در بیانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان آمده است : تاریخ انقلاب اسلامی مملو از صحنه‌ها و خاطراتی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور عاشورایی و حماسه‌سازی‌های خود تهدیدات و فتنه‌های طراحی شده در اردوگاه نظام سلطه و استکبار علیه ایران اسلامی را با شکست‌های خفت‌بار و عبرت آموز مواجه ساخته است.

سپاه با حضور عاشورای تهدیدها و فتنه‌های دشمن را با شکست‌های عبرت آموز مواجه کرده است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت روز پاسدار بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آماده است: سوم شعبان سالروز میلاد خجسته مولودی است که در پاسداری از حریم اسلام و قرآن سر از پا نشناخت و با تقدیم ۷۲ ستاره نورانی، آسمان تاریک تاریخ را روشنایی بخشید. لذا نامگذاری این روز الهام بخش، دارای معانی با مفهوم و عمیقی است و درک و فهم آن نقش و اهمیت و جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را آشکار می سازد.

حضرت امام خمینی با این الگوسازی خواستند مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران را برای سبزپوشان و پاسداران ترسیم کنند و این چیزی نبود جز این‌که سرنوشت مدافعان ولایت و اسلام به سرنوشت عاشوراییان گره‌خورده است.

تاریخ انقلاب اسلامی مملو از صحنه‌ها و خاطراتی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور عاشورایی و حماسه‌سازی‌های خود تهدیدات و فتنه‌های طراحی شده در اردوگاه نظام سلطه و استکبار علیه ایران اسلامی را با شکست‌های خفت‌بار و عبرت آموز مواجه ساخته است.

تاسیس سپاه پاسداران از معجزات انقلاب اسلامی و از عوامل اصلی تضمین و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و نقش سپاه پاسداران در جبهه های مختلف و صیانت از دستاوردهای ارزشمند نظام در حافظه تاریخ ثبت شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلام در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از تجارب و توانمندی‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز خود، از توان فزاینده دفاعی برخوردار بوده و با سرلوحه قرار دادن الگو های ماندگار صبر و ایثار، جانبازان انقلاب اسلامی، ضمن تبعیت محض از فرامین و منویات ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی، آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آماده هرگونه جانفشانی بوده و به فضل خداوند اجازه هیچ گونه تعرضی به انقلاب، استقلال، تمامیت ارضی جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن را نخواهند داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار