معاون استاندار گلستان:

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: با تلاش های صورت گرفته در گلستان شاهد کاهش ۳۰ درصدی آسیب‎های اجتماعی بودیم.

آسیب های اجتماعی در گلستان ۳۰ درصد کاهش یافت
به گزارش گلستان 24، علی‎اصغر طهماسبی، عصر چهارشنبه در دومین جلسه کار گروه فرهنگی و اجتماعی استان گلستان اظهار کرد: در پی حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر ۴۳ نفر جان‎خود را از دست دادند که در این راستا از عالی ترین مقام ها وارد کار شدند وموضوع را پیگیری کردند.
 

وی افزود: حدود ۶ روز اجساد معدن‎چیان در معدن یورت آزادشهر محبوس بود که با کمک و تلاش کمیته‎های امدادی این عملیات انجام و اجساد به بیرون از معدن انتقال داده شد.

طهماسبی از سفر رئیس جمهور جهت دیدار با بازماندگان خانواده های معدنچیان یاد و اظهار کرد: ایشان علی ‎رغم اینکه می‎دانست با برخوردهای تند خانواده‎های داغ ‎دار و معدنچیان رو به رو می‎شوند این هزینه را پرداخت و با کارگران معدن و خانواده‎های آنان دیدار کرد.

علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی استانداری گلستان

وی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور جنبه تبلیغاتی نداشت، یادآور شد: سفر ایشان به منظور تسلی خاطرخانواده‎ های داغ‎ دار و بازدید از حادثه به آزادشهر سفر کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان در خصوص آسیب های اجتماعی، گفت: در حوزه آسیب‎های اجتماعی و پیشگیری از آن نهضتی در استان به راه افتاده که همه فرمانداران و بخشداران سند جامعه پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی را پیگیر هستند.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته ما در گلستان شاهد کاهش ۳۰ درصدی آسیب‎های اجتماعی بودیم.     

طهماسبی با اشاره به اینکه در گذشته آسیب های اجتماعی تکان دهنده بود،اظهارداشت: اکنون هرچه به جلو تر می رویم میزان آسیب های اجتماعی با کاهش مواجه می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ریاست ستاد مقابله با آسیب های اجتماعی به صورت رسمی بر عهده مقام معظم رهبری است می طلبد تا از همه ظرفیت ها جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی استفاده شود.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار