اسنپ در آغاز سال جدید سه شهر دیگر را در نیمه شمالی کشور به مراکز فعالیت خود اضافه کرده است. این سامانه از امروز خدمات خود را در شهرهای اردبیل، گرگان و نیشابور عرضه می‌کند.

آغاز فعالیت اسنپ در شهرهای اردبیل، گرگان و نیشابور

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ اسنپ در آغاز سال جدید سه شهر دیگر را در نیمه شمالی کشور به مراکز فعالیت خود اضافه کرده است. این سامانه از امروز خدمات خود را در شهرهای اردبیل، گرگان و نیشابور عرضه می‌کند.

اکنون با استفاده از اپلیکیشن اسنپ می‌توان در اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان و حومه (نجف آباد)، اهواز، بابل، بندرعباس، تبریز و حومه (سهند و سردرود)، تهران و حومه (شهریار، پردیس، رودهن، بومهن، لواسانات، اسلامشهر و رباط‌کریم)، رشت و حومه (لاهیجان، آستانه اشرفیه و کوچصفهان)، ساری و حومه (بابلسر)، شیراز و حومه (مرودشت)، قائمشهر، قزوین، قم، کرج و حومه (هشتگرد و نظرآباد)، کرمان، گرگان، مشهد و حومه (شاندیز، طوس، طرقبه، گلبهار و چناران)، نیشابور و یزد درخواست خودرو داد.

اسنپ برای سفر اول کاربران خود در سه شهر جدید محل فعالیتش یک کد تخفیف تا سقف ۱۰هزار تومان در نظر گرفته است. برای استفاده از این کد تنها کافی است عبارت salam-GNA را در بخش «کد تخفیف؟» وارد و گزینه ثبت را انتخاب کنید. این کد تا پایان اردیبهشت معتبر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار