نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت آب شرب در بخش هایی از شهر گرگان از جمله تپه راهنمایی، افسران، ایرانمهر و ... بهداشتی نیست.

وضعیت نامناسب آب شرب در بخش هایی از شهر گرگان/ ضعف مدیریتی در برخی پروژه ها وجود دارد

به گزارش گلستان 24 ؛ زارجریبی، نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، شامگاه دوشنبه (10 اردیبهشت) در نشست اعضای شورای ادوار مختلف شهر گرگان گفت: عوارضی که در بودجه سال 97 برای استان پیش بینی شده بود، 555 میلیارد تومان بود که با پیگیری هایی که در کمیسیون تلفیق مجلس داشتم، توانستم 42 میلیارد تومان از این مبلغ را کم کنم که اتفاق مهمی است.

وی افزود: امسال بودجه ویژه ای برای مناطق مرزی در نظر گرفته شد و همچنین یک و نیم میلیارد تومان نیز برای اشتغال روستایی اختصاص داده شده است که در حال حاضر به روستاییان وام هایی با بهره 6 درصد پرداخت می شود.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تسهیلاتی هم در قالب رونق تولید در استان پرداخت می شود که سال گذشته 700 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی اختصاص یافت.

وی با اشاره به برخی از مشکلات شهر گرگان، گفت: آب شرب شهر گرگان در بخش های مختلفی از جمله تپه راهنمایی، افسران، ایرانمهر و ... از نظر بهداشتی مناسب نیست. آزمایشاتی در این زمینه انجام شده و وجود نیترات در آب شرب این مناطق تائید شده است. این مسئله در آینده شهروندان ساکن در این مناطق را درگیر بیماری های عروقی خواهد کرد و نارسایی کلیوی در انتظار شهروندان خواهد بود.

هزارجریبی در خصوص طرح های تأمین آب شرب شهر گرگان، افزود: انتقال آب از سدهای نومل و کوثر به شهر گرگان چندین سال معطل مانده است. وقتی می پرسیم می گویند بودجه. اما همه چیز بودجه نیست بلکه ضعف های مدیریتی در این پروژه ها وجود دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار