شهردار گرگان:

شهردار گرگان گفت: درآمد و بودجه ای که در حال حاضر برای این شهر بسته می شود نسبت به سرانه کشوری فاصه زیادی داشته و در گرگان حداقل به ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.

گرگان به ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد/ سند توسعه محلات تدوین می شود
به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان، شامگاه دوشنبه (10 اردیبهشت) در نشست شورای ادوار مختلف شهر گرگان گفت: درآمد و بودجه ای که در حال حاضر برای این شهر بسته می شود نسبت به سرانه کشوری فاصه زیادی دارد.

وی با بیان اینکه بودجه شهر گرگان باید حداقل 500 میلیارد تومان باشد، افزود: پایه بودجه شهر گرگان ضعیف است اما امیدوارم این دوره با راهکارهای علمی، بتوانیم توسعه شهر گرگان را رقم بزنیم و درآمدهای پایدار ایجاد کنیم.

شهردار گرگان با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری، چند طرح مطالعاتی سنگین در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: طرح هایی مانند مطالعه طرح جامع گردشگری شهر گرگان و طرح جامع سیما و منظر شهری امسال آغاز می شود تا اینکه همه کارها بر پایه مطالعات باشد.

وی همچنین گفت: سند توسعه محلات نیز در شهرداری تدوین شده تا پیشنهاداتی در حوزه های زیربنایی، اقتصادی و اجتماعی محلات مختلف شهر ارائه شود.

دادبود با اشاره به موضوعات و مسائل اقتصادی شهر هم افزود: کارهایی در این زمینه انجام شده و برخی اقدامات نیز در آینده اجرایی می شود. دفتر مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی به معاونت ارتقاء خواهد یافت. همچنین ایجاد دفتر جذب ایده و نوآوری، دفتر توسعه مشارکت های مردمی و کارآفرینی شهری نیز در دستور کار قرار دارد.

وی تأکید کرد: همه این اقدامات منجر به توسعه متوازن شهر و ارتقاء منابع درآمدی شهر خواهد شد.

 

پایان پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار