حجة الاسلام رعایتی در مراسم معارفه مسئول بسیج طلاب:

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: علماء و روحانیون پرچمداران بصیرت این انقلاب هستند.

علماء، پرچمداران بصیرت انقلاب هستند/ بسیج طلاب نگین انگشتر بسیج است

به گزارش گلستان 24 ؛  حجة الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان با بیان حدیثی در خصوص اهمیت علماء اظهار کرد: مسلمانان اگر می خواهند عزت پیدا کنند باید پیرو دین اسلام باشند و در تبلیغ آن بکوشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا تاکید کرد: ما نگاه می کنیم به چهل سال قبل می بینیم دنیا به گونه ای دیگر بوده مسلمانان ما نه در فقر مالی تنها بلکه در فقر مطلق زندگی می کرده اند.

رعایتی با بیان اینکه مسلمانان اگر بتوانند در دینشان موفق عمل کنند می توانند بر دشمنان اسلام بتازند تصریح کرد: امروزه مردم ما حقایق را متوجه شده اند، تأثیر این توجه این است که کشورهای غربی ازجمله امریکا و اینگلیس در حال زوزه کشیدن هستند.

وی افزود: کسی باورش نمیشد در مقابل این همه کشور های قدرتمند ایران بتواند ابراز قدرت کند، امروزه کاربه جایی رسید که امریکا با شلیک 100 موشک بتواند فقط سه نفر زخمی کند، این نهایت عجز و ناتوانی آنهاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه با اشاره به اینکه امروزه مردم ما با پیروی از ولایت تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده اند خاطر نشان کرد:  با وحدت وحدت کلمه امروز همانطوری که حضرت امام(ره) تاکید کرده اند می توانیم به قله های موفقیت دست پیدا کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در زندگی امروز متولی وحدت علماء هستند، کسی که همه مکر و حیله های دشمن را درک کرده باشد به راحتی می تواند ایجاد بصریت در دلهای مردم بکند، با ایجاد بصیرت در کنار وحدت می توانیم راه این انقلاب را کما فی السابق ادامه دهیم.

وی بصیرت را جزء لاینفک انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد: برخی با بصیرت هستند ولی آب را در آسیاب دشمنان می ریزند، این سخنان نه تنها بوی وحدت نمی دهد بلکه نقشه ای برای ایجاد فتنه است.

رعایتی در پایان گفت: بزرگترین جایی که بصیرت خودمان را باید تقویت کنیم بسیج است، اگر بسیج انگشتری باشد نگین انگشتر آن بسیج طلاب است، خدا را شکر که علمای اهل سنت و تشییع استان ما دوش به دوش هم با وحدت کلمه در راستای اهداف انقلاب گام برمی دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار