مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان:

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گرگان؛ نقش بسیجیان و هادیان سیاسی را در ابعاد مختلف جامعه ارزشمند خواند و گفت: عرصه فرهنگی نیاز به جهاد فی سبیل‌الله دارد.

عرصه فرهنگی نیاز به جهاد فی سبیل‌الله دارد/ اقتدار انقلاب اسلامی حاصل 40 سال پیوند امت با ولایت است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت‌الاسلام علیرضا ریاحی صبح امروز در همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و بزرگداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: برای اعتلای انقلاب اسلامی باید در عرصه‌های مختلف اعتقادی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی تلاش کنیم، پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی حاصل 40 سال پیوند امت با ولایت است تقویت این پیوند ناگسستنی پیروزی‌های متعددی برای این نظام و انقلاب دارد.

وی با اشاره به بزرگداشت مقام استاد فرهیخته شهید مطهری تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این شهید مجاهد فرهیخته، انقلابی و بابصیرت به تعبیر امام راحل آثار بابرکت و پر از خیر و برکات ایشان است که باعث روشنگری در جامعه می‌شود.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گرگان افزود: بخش عمده‌ای از تفکرات اسلامی و انقلابی ما برگرفته از مکتوبات استاد شهید مطهری است، از دیگر ویژگی‌ها و امتیازات این استاد فرهیخته این بود که اندیشیدن و فکر کردن را یاد داد چیزی که متاسفانه امروز در جامعه کمرنگ شده است.

ریاحی بیان کرد: بسیاری از افراد فکر و ایده زیادی دارند، در فضای حقیقی و مجازی حرف برای گفتن دارند و یا قلم می‌زنند، کرسی‌های متعددی برگزار می‌کنند اما اثرات آن برای جامعه ملموس نیست، ما باید روش فکر کردن را به جامعه یاد بدهیم، کاری کنیم که مردم تفکر کنند این کار بزرگی است.

وی؛ نقش بسیجیان، سفیران فرهنگی و هادیان سیاسی را در جامعه مهم خواند و گفت: کسانی که نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی دغدغه دارند و در عرصه مذهبی جهاد فی سبیل الله می‌کنند بی‌ریا و خالصانه در این مسیر گام برمی‌دارند ،امتیاز بزرگی نزد خدای متعال دارند.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گرگان خطاب به بسیجیان و فعالان فرهنگی افزود: این تلاشی که برای تعمیق یک رابطه گسترده بین مردم و ولایت انجام می‌دهید با توجه به همه سختی‌ها، بی‌مهری‌ها و نیش و کنایه‌هایی که زده و شنیده می‌شود تلاش در عرصه جنگ نرم است.

ریاحی با بیان اینکه پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی حاصل 40 سال پیوند امت با ولایت است، اظهار کرد: دشمن در این مدت با انواع و اقسام توطئه‌ها و ترفندها به جنگ علیه انقلاب اسلامی برخواست اما به حول و قوه الهی تمام این نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

وی گفت: مردم در این 40 سال نشان دادند که پیوندشان با ولایت ناگسستنی است و این اعتقاد قلبی با هچ چیزی عوض نمی‌شود و همین پشتوانه مردمی، ایمان و روحیه انقلابی رمز پیروزی این انقلاب است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار