مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: ۷۱۱ طرح در شهرک‌های صنعتی استان فعال و ۳۸۲ طرح نیز در دست ساخت است.

۳۸۲ طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی گلستان در حال احداث است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت الله ‌خلیل‌زاده  اظهار داشت: اکنون یک‌هزار و 193 فعال اقتصادی در مجموع 24 شهرک،‌ ناحیه و منطقه ویژه استان گلستان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد : اکنون 711 طرح در شهرک‌های صنعتی استان گلستان فعال و 382 طرح نیز در دست ساخت است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک گلستان ادامه داد: ‌در مجموعه استان گلستان این قابلیت فراهم است که همه شهرک‌های ما در استان به بهربرداری برسد و تنها در ناحیه و شهرک صنعتی اترک و گمیشان مشکل وجود داشت که مشکلش برطرف شده است.

خلیل‌زاده تاکید کرد: همه شهرک‌های ما واحد بهره بردار دارد و در گمیشان نیز از هفته گذشته واگذاری آن آغاز شد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک گلستان تاکید کرد: در ‌شهرک صنعتی گمیشان پیشنهاد توسعه 30 هکتار این ناحیه را ارائه کردیم تا به 50 هکتار برسد که جانمایی آن انجام شده و منتظر هستیم کمیسیون مراتع و اراضی آن را بررسی کند.

وی گفت:  شعار سال در سال‌های گذشته در قالب دستگاه‌های دولتی بود و تولید و اشتغال و حمایت‌ها در بخش دولتی خلاصه می‌شد اما حمایت از کالای ایرانی جامعه را در برگرفته و مردم با خرید کالا ایرانی می‌توانند از فعالان بخش تولید کشور حمایت کنند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک گلستان افزود: از دی‌ماه سال گذشته با حمایت ‌و راه‌اندازی کمپین "حمایت از تلاش جوانان ایرانی‌" و ‌"بیایید چرخه را بچرخانیم" سازمان شهرک‌های صنعتی به نوعی شعار سال را دنبال کرد.

خلیل‌زاده افزود : شعار سال وظیفه ما را سنگین‌تر کرده و دایره تلاش ما باید بیش از ‌گذشته در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری باشد.

وی یادآور شد : سیاست اصلی سازمان بحث حمایت از صنایع کوچک است و در استان گلستان 97 درصد صنایع کوچک است که اهمیت شهرک‌های صنعتی و مسئولیت آن را دوچندان می‌کند.

‌انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار