فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: خبرنگاری حرفه‌ای سخت است و خبرنگاران آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند.

خبرنگاران آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند

به گزارش گلستان 24 ، علی اکبر جاویدان صبح امروز در آئین تکریم و تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: حرفه خبرنگاری حرفه سخت، خطیر و با مسئولیت سنگین است و در عین حال یکی از حرفه‌ها و مشاغل ارزشمند است.

وی ادامه داد: این حرفه نوعی عشق و علاقه است و هر جایی حادثه، مراسم، جلسات و عرصه اطلاع‌رسانی وجود داشته باشد، خبرنگاران حاضر هستند و با عشق و علاقه فعالیت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: زمانی که متن صحبت‌ها و ادبیات خبرنگاران نگاه می‌کنیم، دریایی در پشت کلام و قلم خبرنگاران نهفته است و نفوذ کلام خبرنگاران را با تمام وجودمان احساس می‌کنیم.

جاویدان بیان کرد: خبرنگاران معلمان جامعه اسلامی ما هستند و بارها عرض کردم که حرفه خبرنگاران به لحاظ اعتقادی نیز نوعی امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه اجرا می‌کنند.

وی تاکید کرد: در حوزه انتظامی نیز رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در توسعه و گسترش نظم و احساس امنیت دارند و با آگاهی بخشی به مردم می‌توانند مردم را نیز با پلیس همراه کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: اگر هر خبرنگار و یا رسانه با سوء نظر بخواهد اقدامی را منعکس کند به طور طبیعی فعالیت آن دستگاه را زیر سوال برده و با خدشه‌دار کردن فعالیت انجام شده در حوزه انتظامی فضای جامعه را به سمت تشویش اذهان عمومی می‌برد اما خوشبختانه اصحاب رسانه استان گلستان بیشترین همراهی و صداقت در قلم را در دستور کار دارند.

جاویدان بیان کرد: رابطه و پیوند بسیار خوبی بین اصحاب رسانه و نیروی انتظامی وجود دارد و هرگاهی که احساس کردیم باید موضوعی از سوی رسانه‌ها اطلاع‌‌رسانی شود بیشتری همکاری را با خبرنگاران رسانه‌ها داشته‌‌ایم.

وی بیان کرد: تیزبینی‌، تیزهوشی و مصلحت‌اندیشی نظام و نیروی انتظامی و صلاح عمومی جامعه را خبرنگاران استان گلستان همیشه رعایت کرده و بازوی محکم پلیس در موضوع امنیت روانی و افزایش احساس امنیت در جامعه بوده و انشاالله خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ابزاری که می‌تواند مردم را نسبت به آسیب‌های اجتماعی حساس کند، رسانه‌ها و خبرنگاران هستند که به طور حتم فعالیت این عزیزان می‌تواند باعث حل آسیب‌های اجتماعی و مسئولیت‌پذیری تمامی مسئولان نسبت به اتفاقات جامعه شود.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار