مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: در بودجه سال ۹۷ ,مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان در حوزه اشتغال در کشور از محل صندوق کار آفرینی کشور در نظر گرفته شده که از این میزان ۷۰۰ میلیارد ریال مربوط به استان گلستان است.

اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در کشور

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ اصغر نورالله‎زاده شامگاه جمعه در مراسم افتتاح کشتگاه خورشیدی ارگانیا در روستای دوزالوم شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در سال گذشته اعتبار حوزه اشتغال از محل صندوق کارآفرینی امید, یک‌هزار میلیارد تومان در کشور بود که 67 هزار طرح در راستا این اعتبار تعریف شد.

وی افزود: با توجه به مشکلات ایجاد شده برای راه‌ اندازی سالن ورزشی در این منطقه, صندوق کارآفرینی این آمادگی را دارد تا در قالب باشگاه ورزشی به صورت بخش خصوصی تسهیلات قرض الحسنه را به جوان یا فردی که طرح ارائه دهد, اعطا کند تا هم زمینه ورزشی ایجاد شده و هم اشتغالزایی صورت گیرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور تصریح کرد: متاسفانه در 70 سال گذشته در برنامه ریزی نظام کشور, توسعه محلی تعریف نشده و فرایند توسعه کشور بر مبنا توسعه محلی است.

نورالله‌زاده تاکید کرد: فعالیت این پروژه بر مبنای توسعه محلی تکثیری است و امید داریم اهداف چنین پروژه‌هایی که در جهت توسعه محلی اقدامات خوبی انجام می‌دهند, در سطح کشور توسعه یابند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار