استاندار گلستان در اولتیماتومی به دستگاه‌های مرتبط با اشتغال استان گفت: هیچ کوتاهی از سوی هیچکس چه بانک‌ها و چه دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان پذیرفته شده نیست و با جدیت برخورد خواهد شد.

اولتیماتوم استاندار گلستان به دستگاه‌های مرتبط با اشتغال استان گلستان

به گزارش گلستان 24 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در چهل و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه هدف ما از ارائه تسهیلات، منافع جوانان، ایجاد اشتغال و رونق و سرپاشدن واحدهایی تولیدی است، اظهار کرد: پولی که بابت این موضوع پرداخت می‌شود باید دقیقا این هدف را محقق کند.

سید مناف هاشمی

وی تصریح کرد: سهم بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات رونق تولید باید افزایش یابد.

هاشمی تأکید کرد: بانک‌ها باید نسبت به عملکرد خود در پرداخت تسهیلات به واحدهای معرفی شده پاسخگو بوده و هر بانک به صورت مجزا و تفکیک شده، گزارشی از تعداد واحدهای تولیدی معرفی شده از سوی کارگروه، تعداد تسهیلات پرداخت شده و تعداد پرداخت نشده با ذکر دلیل ارائه کند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اگر بانکی با ذکر دلیل بیان کند که همه واحدهای معرفی شده از سوی کارگروه رفع موانع تولید استان، شرایط دریافت تسهیلات را ندارند ما می‌پذیریم اما این دلایل باید همراه با ذکر مصادیق و مستندات باشد.

وی گفت: هیچ کوتاهی از سوی هیچکس چه بانک‌ها و چه دبیرخانه کارگروه پذیرفته شده نیست و با جدیت برخورد خواهد شد.

به گفته استاندار گلستان، از این پس، کمیته‌ای تخصصی متشکل از معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نماینده سازمان صنعت، معدن تجارت و نماینده‌ای از بانک‌ها، گزارش بانک‌ها را دریافت کرده و مورد بررسی قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه مشکلات پنج واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار