مدیر کل دامپزشکی استان گلستان از اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

افزایش نظارت بهداشتی دامپزشکی گلستان در ماه مبارک رمضان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ وفایی مدیر کل دامپزشکی استان گلستان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای شهروندان به مصرف انواع فراورده‌های خام دامی، نظارت‌های دامپزشکی بر واحد‌های تولید، توزیع، فرآوری و عرضه فرآورده‌های خام دامی تشدید می‌شود.

وی افزود: این طرح از روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه به‌مدت یک ماه اجرا می‌شود.

وفایی با اشاره به افزایش گشت‌های نظارتی در ایام اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان گفت: این طرح با حضور دو اکیپ صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۴ و عصر‌ها از ساعت ۱۴ الی ۲۰ اجرا می‌شود.

وی گفـت: دامپزشکی استان بر فرآورده‌های خام دامی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، تخم‌مرغ و ... نظارت دارد.

مدیر کل دامپزشکی استان گلستان گفت: شهروندان باید محصولات مورد نیاز خود را از مراکز مورد تأیید دامپزشکی خریداری کنند و در زمان خرید محصول به داشتن مُهر و برچسب دامپزشکی روی لاشه و تاریخ تولید و انقضاء محصولات بسته‌بندی شده توجه کنند.

وی از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف بهداشتی در این مراکز با شماره تلفن ۳۲۴۲۴۰۰۸ و یا سامانه ۱۵۱۲ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت نسبت به موضوع گزارش‌شده رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار