رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت: همایش استانی حمایت از کالای ایرانی در راستای تحقق شعار امسال در استان برگزار می‌شود.

همایش حمایت از کالای ایرانی در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ حسینقلی قوانلو عصر دیروز در نخستین جلسه هماهنگی اتاق‌های اصناف استان گلستان که با حضور روسای اتاق‌های اصناف و ادارات صنعت معدن و تجارت شهرستان‌های سراسر گلستان برگزار شد، با اشاره به شعار امسال اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود زیرا با این کار زمینه رونق اقتصادی و اشتغال جوانان فراهم می شود.

وی گفت: حمایت از کالای ایرانی و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از محصولات داخلی، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال جاری است و در همین راستا نیز همایشی تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی را در استان برگزار خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق اصناف اظهارداشت: اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی می توانند از بروز مشکلات در انتخابات صنفی خود جلوگیری کنند.

وی گفت: هدف از برگزاری این جلسه اجرای دقیق قانون نظام صنفی و بررسی مشکلات پیش‌رو و ارائه راهکارهای لازم جهت تسهیل و تسریع در اجرای برنامه‌ها و برقراری تعامل بیشتر با دیگر دستگاه‌های اجرایی جهت پیش‌برد اهداف و برنامه‌های حمایتی از بازار است.

قوانلو همچنین بر ساماندهی فاقدین پروانه کسب، درج آمار و اطلاعات در سامانه ایرانیان اصناف، صدور پروانه کسب الکترونیکی و تجهیز واحدهای صنفی به صندوق مکانیزه تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار