سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان موفق به کسب عنوان سازمان استانی برتر در چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت کشور گردید .

عنوان سازمان برتر پژوهشی کشور به گلستان تعلق گرفت

در چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت ، معدن و تجارت که در محل سالن همایش های مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی کشور و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و تنی چند از وزراء و معاونین و مقامات عالی رتبه کشوری در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان به عنوان سازمان برتر پژوهشی کشور تجلیل گردید .

به گزارش گلستان 24، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان پس از کسب این عنوان و دریافت تندیس و لوح تقدیر از دستان وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : بخش تحقیق و توسعه ارگانی لازم و حیاتی برای تمام سازمان هایی است که قصد حضور فعال در بازارهای داخلی و خارجی را دارند و مجموعه ای است که جهت رقابت در سطح داخلی و بین المللی از اهمیت غیرقابل انکاری برخوردار است.

حسینقلی قوانلو افزود : ساختار این بخش به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از مبانی مدیریت استراتژیک بادقت خاصی شرایط خارج از سازمان مانند مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... را در قیاس با مدیریت عمومی آن سنجیده و با تأکید بر پیوستگی موضوعات درون و بیرون سازمانی، اهداف مجموعه را با شرایط خارجی تطبیق داده و درصد موفقیت سازمان را بیشتر می نماید. از این رو همه ساله توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت از سازمان های برتر استانی که دراین بخش فعالیت نموده اند تقدیر و تشکر بعمل می آید.

govahi

وی هدف از برگزاری این جشنواره را نیز ایجاد فرهنگ تحقیق،‌ پژوهش و نوآوری و ایجاد زمینه های لازم برای رشد و شکوفایی ظرفیت های لازم پژوهشی و تحقیقاتی در راستای تحقق اهداف بخش صنعت، معدن و تجارت کشور عنوان کرد.

شایان ذکر است سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بعنوان کاندیدای اخذ رتبه برتر در چهارمین جشنواره تحقیق، توسعه و فناوری وزارت متبوع با ارسال مستندات شرکت نمود که پس از انجام داوری با حضور نمایندگان وزارت علوم و تحقیقات، موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، معاونت آموزش، پژوهش و فناوری و دانشگاه صنایع و معادن ایران، حائز رتبه برتر کشوری شد.

در این جشنواره برترین های صنعت، معدن و تجارت در حوزه های سازمان توسعه ای و شرکت های تابعه این وزارتخانه، سازمان استانی، اتاق بازرگانی،‌اتاق اصناف،‌ طرح پژوهشی، پایان نامه، پیشکسوتان برتر در حوزه پژوهش، مراکز پژوهش های صنعتی و معدنی، مراکز تحقیق و توسعه واحدهای تولیدی، مراکز خدمات فنی – مهندسی، مراکز علمی – کاربردی،‌ بهترین محصولات تحقیق و توسعه واحدهای تولیدی،‌ شرکت های تولیدکننده نرم افزار،‌پژوهشگران و مدیران پژوهشی و شرکت شهرک های صنعتی استانی مورد تقدیر قرار گرفتند .

گفتنی است در این مراسم شرکت موج آب فن به مدیریت آقای حسینیان از استان گلستان نیز بعنوان واحد فنی مهندسی نمونه کشوری انتخاب و لوح تقدیر و تندیس خود را از دستان وزیر صنعت ، معدن و تجارت دریافت نمود .

ارسال نظر

آخرین اخبار