دبیر شبکه جوانان رضوی استان گلستان خبر داد:

به همت شبکه جوانان رضوی ، استان گلستان در روزهای سه شنبه 25 الی پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه میزبان سه شخصیت اندیشمند بین المللی از آمریکا و فرانسه خواهد بود.

گلستان میزبان سه شخصیت اندیشمند بین المللی از آمریکا و فرانسه

به گزارش گلستان24 ؛ سید حسام بنی فاطمه دبیر شبکه جوانان رضوی استان گلستان اظهار داشت: آیین افتتاحیه ششمین کنفرانس بین المللی افق نو با عنوان «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» با حضور ۶۰ شخصیت سیاسی، امنیتی، نظامی، دانشگاهی و رسانه ای ضد صهیونیست از ۲۲ کشور جهان در مشهدمقدس برگزار شد.

وی افزود: این کنفرانس با ابتکار موسسه بین المللی اندیشمندان و هنرمندان مستقل(افق نو) و همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی از روز بیست و دوم اردیبهشت ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز به کار کرد و به مدت ۳ روز در جوار بارگاه منور رضوی و سپس در 15 استان کشور ادامه خواهد یافت.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان گلستان با بیان اینکه یکی از اصلی ترین مخاطبان کنفرانس افق نو دانشجویان هستند تصریح کرد: پیش بینی شده تا دانشگاه های ۲۰ استان کشور با کمک شبکه جوانان رضوی میزبان مهمانان این کنفرانس باشند و در یک فضای آزاد با دانشجویان و فرهیختگان به گفت و گو بپردازند.

شایان ذکر است میهمانان کنفرانس که شامل شخصیت های سیاسی (نمایندگان سابق و فعلی اتحادیه اروپایی و نماینده فعلی پارلمان یکی از کشور های اروپایی)، نظامی (سرهنگ سابق جنگ روانی ارتش آمریکا و کارشناس ارشد سابقِ سیاست های امنیتی دفتر وزیر دفاع آمریکا)، امنیتی (افسر سابق اطلاعات نظامی سی.آی.ای)، چهره های آکادمیک، رسانه ای، هنرمندان و فعالین ضد جنگ هستند که (بویژه از سال ۲۰۰۰ میلادی) در مقالات، سخنرانی ها، مصاحبه های مکتوب و تصویری و نیز گردهمایی های بین المللی همواره امپریالیسم، صهیونیسم و سیستم سرمایه داری را نقد کرده اند و در خصوص مسائل بین المللی و منطقه ای همسو با سیاست های جمهوری اسلامی بوده اند.

بنی فاطمه افزود: مهمانان ویژه استان گلستان عبارتند از :آقای دکتر مایکل جونز از آمریکاتحلیلگر راشاتودی و پرس تی وی . استاد سابق کالج سنت ماری ایندیانا . مولف بیش از 40 کتاب در حوزه نقد سیاستهای سرمایه داری و غرب.

خانم دکتر ماریا پومیه از فرانسهاستاد سابق دانشگاه سوربن ، نویسنده و کارگردان ، محقق و فعال سیاسی . استاد دانشگاه هاوانا . فعال سیاسی در حوزه دفاع از حقوق فلسطین. آقای فرانسوا فریه از فرانسه افسر سابق نیروی دریایی فرانسه و متخصص در حوزه خاور میانه مهمانان ویژه در استان گلستان به همت شبکه جوانان رضوی استان در روزهای سه شنبه 25 الی پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه ، برنامه های متنوعی از جمله هم اندیشی با اساتید دانشگاههای استان ، حضور در جامعه المصطفی العالمیه و جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان ، حضور در برنامه زنده صدا و سیما ، نشست تخصصی با اصحاب رسانه و نشست خبری را برگزار خواهند کرد.

قابل ذکر است: ششمین دوره این کنفرانس به ابتکار موسسه بین المللی متفکران و هنرمندان مستقل و با همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی از ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

افق نو2

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار