مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان:

مدیرعامل جدید شرکت گاز استان گلستان با بیان این مطلب که بالغ بر 2 هزار و 400 واحد صنعتی گلستان از نعمت گاز برخوردار هستند اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا انتهای سال 98 ضمن اینکه به روستاهایی که ظرفیت گازرسانی دارند، خدمات‌رسانی کنیم.

بالغ بر 2 هزار و 400 واحد صنعتی گلستان از نعمت گاز برخوردارند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ "محمدرحیم رحیمی" در جلسه معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز استان گلستان، خطاب به مدعوین حاضر در مراسم گفت: شرکت گاز استان همه تلاش و همت خود را برای گازرسانی پایدار و ایمن به روستاها و صنایع استان به کار خواهد بست.

وی با بیان این مطلب که در استان به 2 هزار و 400 واحد صنعتی کوچک و بزرگ گازرسانی شده است، افزود: در این استان 87 هزار کیلومتر شبکه و 282 هزار انشعاب و 545 هزار مشترک وجود دارد.

"رحیمی" در خصوص برنامه های خود برای خدمت رسانی به مردم استان گلستان در دورات تصدی گری خود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا انتهای سال 98 ضمن اینکه به روستاهایی که ظرفیت گازرسانی دارند، خدمات‌رسانی کنیم و اغلب واحدهای تولیدی را به گاز طبیعی، برخوردار نماییم.

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان اظهار کرد: گازرسانی به روستاها و واحدهای تولیدی و صنعتی از سال قبل مورد تأکید جدی قرار گرفت و استان گلستان هم جهش‌های خوبی در این زمینه داشته است.

هم چنین در این مراسم، "صفر علی جمال لیوانی" مدیرعامل سابق شرکت گاز استان گلستان نیز در آیین تودیع و بازنشستگی خود گفت: در حال حاضر،  میزان برخورداری شهرهای استان از گاز 100 درصد و روستاها 95 درصد است.

وی خاطر نشان کرد: 97 درصد مردم استان از نعمت گاز برخوردار هستند و بسیاری از پروژه‌های گازرسانی به روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار