چند صباحی است که صدای اعتراض افکار عمومی در واکنش به تاخت و تاز قلدرمآبانه مدیر عامل شرکت گاز گلستان رنگ و بوی آرامش به خود گرفته و تا اندازه زیادی به سکوت گرویده است.

صدای پای رفقای غیر بومی در شرکت گاز گلستان

به گزارش گلستان 24  به نقل از صید نیوز چند صباحی است که صدای اعتراض افکار عمومی در واکنش به تاخت و تاز قلدرمآبانه مدیر عامل شرکت گاز گلستان رنگ و بوی آرامش به خود گرفته و تا اندازه زیادی به سکوت گرویده است.

تبعیض در برخورد با مشترکان بدهکار، نا دیده گرفتن ارزش ها و رفتار های تند در مواجهه با همکاران، برگزیده ای از دهها مشکلاتی بود که اگر میانجیگری عقلا و دلسوزان را به همراه نداشت بی شک شرکت گاز را آبستن خبرهای جنجال ساز می نمود.

در بحبوهه التهاب در شرکت گاز گلستان در ماههای گذشته، در یاد داشتی به جولان مدیر عامل برای عبور از ایستگاه جانبازان و به تعبیری صریح تر، تغییر علی طالبی،رئیس امور مهندسی و عضو هیئت مدیره شرکت گاز گلستان اشاره شد که بنا بر شنیده ها، پس از وقفه ای ناخواسته، این سناریو دوباره در حال پیگیری است.

از آنجا که اعمال سلیقه و بهره گیری از اختیارات ذاتی حقوقی در انتصاب همکاران برای تشکیل تیم هماهنگ از سوی مدیران ارشد ، از بدیهیات و اختیارات غیر قابل انکار در حوزه های اداری بوده و کمتر مدیری را می توان به بهانه تغییرات در سطح مجموعه های تحت فرمان به گوش رینگ راند اما اگر جابجایی مدیران بر اساس روابط نامیمون غیر اداری و یا سفارش پذیری صورت پذیرد، از سوی حامیان توسعه استان، قابل تمکین و تحمل نخواهد بود و واکنشهایی را به دنبال خواهد داشت.

در روزهای اخیر خبر انتقال علی طالبی ، عضو سابق هیئت مدیره و رئیس امور مهندسی شرکت گاز استان گلستان به مازندران که ۲۰ سابقه سال خدمت صادقانه و بی وقفه را در راه توسعه منطقه گلستان در کارنامه دارد، به بهای حضورجناب آقای تیر ملک، معاون بهره برداری شرکت گاز مازندران و آن هم به بهانه نخواستن مدیر فعلی و جدید گاز مازندران نگرانی هایی را ایجاد کرده است که در صورت صحت، التهاب و تنش را در بدنه این دستگاه خدمات رسان استانی میهمان خواهد کرد.

تاسف بار تر آنکه تصمیم به حذف مدیر بومی و جایگزین شدن غریبه ها با فرض صحت در حالی اتخاذ خواهد شد که این مدیر غیر بومی به دلیل رفاقت و قرابت شخصی با مدیر عامل شرکت گاز گلستان به این استان محروم که متخصصین بسیاری هم اکنون در بایگانی جا گرفته اند، منتقل خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید که آیا روابط شخصی بر مصالح استانی ترجیح داده خواهد شد؟

آیا نگاه مالکانه مدیر عامل شرکت گاز گلستان در راستای توسعه چرخ های توسعه استان خواهد بود؟

نقش نظارتی استاندار در حفظ نیروهای متخصص بومی تا چه اندازه کارساز خواهد بود؟

ارسال نظر

آخرین اخبار