سرپرست فرماندهی سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: روزهای ۲، ۳ و چهارم خردادماه سال جاری بیش از ۵۰ برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در گنبدکاووس اجرا می‌شود.

50 برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر در گنبدکاووس اجرا می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ سید علی حسینی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در گنبدکاووس اظهار داشت: برنامه‌های محوری ما, برگزاری یادواره شهدا, آبروی محله, غبارروبی مزار شهدا, نمایشگاه فرهنگی, محفل انس با قرآن, نشست‌های بصیرتی و مسابقات ورزشی خواهد بود.

وی افزود: ستاد شهرستانی "سوم خرداد" روز آزادسازی خرمشهر به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس تشکیل و 8 کمیته آموزشی, پژوهشی, اطلاع رسانی, فرهنگی, پشتیبانی, نظامی, ورزشی, ایثارگران مسئول برگزاری و هماهنگی برنامه‌ها را دارند و مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را تا 29 اردیبهشت ماه سال جاری به این کمیته‌ها ارسال کنند.

سرپرست سپاه گنبدکاووس تصریح کرد: صبحگاه مشترک به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی و فضاسازی شهرستان از جمله اقدامات و برنامه‌های این 3 روز خواهد بود.

حسینی تاکید کرد: حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و نشر و ترویج فرهنگ ایثار, ولایتمداری, مقاومت, جهاد و شهادت و شعار "ما توانستیم" از اهداف گرامیداشت این روز است.

آزادسازی خرمشهر معجزه قرن بود

عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر در زمان خود, معجزه قرن بود و باید چنین روزهای مهم در تاریخ سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی, شایسته و بایسته گرامی داشته شود.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی در شرایط حساس در دنیا قرار دارد و خروج رئیس جمهور آمریکا, از برجام شرایط جهانی و منطقه ای را حساس کرده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تصریح کرد: از خوی استکباری و روحیه استکبارستیزی رئیس جمهور آمریکا انتظار بیشتری نمی‌رفت و ما امید داریم با رهبری دایانه مقام معظم رهبری و مشارکت مردم و همراهی دولت از این اتفاق سربلند بیرون خواهیم آمد.

کریمی تاکید کرد: این اتفاق سبب شد تا قدر یکدیگر و داشته‌های خود را بیشتر و بهتر بدانیم و انسجام, همدلی و وحدت خود را بیش از بیش حفظ کنیم.

وی گفت: نباید مشغله‌های کاری ما سبب شود تا روزهایی مانند سوم خرداد ماه به دست فراموشی سپرده شود و تجلیل, تکریم و احترام در شان این روز انجام نشود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار