مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: حدود ۱۵ هزار دستگاه کامیون و کامیونت حمل و نقل محصولات کشاورزی استان را انجام می‌دهند.

حمل و نقل محصولات کشاورزی استان گلستان با ۱۵ هزار دستگاه کامیون

به گزارش گلستان24؛مهدی میقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به نزدیک شدن فصل برداشت محصولات کشاورزی، انجمن و صنف رانندگان استان آماده حمل و جابجایی محصولات کشاورزی شدند.

وی افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون و700 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید شود که برای حمل این محصولات نیازمند مشارکت ناوگان حمل و نقل استان و البته استان‌های همجوار هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: مراکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی هم با توجه به حجم و شلوغی زمان برداشت، می‌بایست همکاری لازم را داشته باشند و محصولات کشاورزی را هرچه سریع‌تر تخلیه کنند تا شاهد صف‌های طولانی در محل‌های تخلیه نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: صف‌های طولانی ومعطلی رانندگان افزایش هزینه را دارد که این افزایش کرایه‌ها اوضاع را برای کشاورزان سخت می‌کند. 15 هزار کامیون و کامیونت در جابجایی محصولات کشاورزی استان از مزرعه تا مراکز خرید و انتقال آن به کارخانه ها در سایر استان ها فعال می‎شوند.

میقانی بیان کرد: از این تعداد، هفت هزار و 500 دستگاه در استان موجود است و بقیه از دیگر مناطق همچون استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی و مازندران بکارگیری می‌شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار